Ossie Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo luitjes. Ik gebruikte altijd de images van pli. En in die images was het altijd makkelijk om zelf een Ppanel te maken en dan de .xml file in de map var/etc/Ppanel te plaatsen en dan werkt het gewoon. Maar nu is mijn vraag is dit ook mogelijk in de image van nabilo de DarkstartII en zo ja hoe moet ik dt doen?
dAF2000 Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Origineel bericht van: Ossie Hallo luitjes. Ik gebruikte altijd de images van pli. En in die images was het altijd makkelijk om zelf een Ppanel te maken en dan de .xml file in de map var/etc/Ppanel te plaatsen en dan werkt het gewoon. Maar nu is mijn vraag is dit ook mogelijk in de image van nabilo de DarkstartII en zo ja hoe moet ik dt doen? Nee, PPanel is een "uitvinding" van PLi en andere images hebben dit niet (of misschien iets vergelijksbaar). De source code van PPanel is wel vrij beschikbaar.
Ossie Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Origineel bericht van: dAF2000 Origineel bericht van: Ossie Hallo luitjes. Ik gebruikte altijd de images van pli. En in die images was het altijd makkelijk om zelf een Ppanel te maken en dan de .xml file in de map var/etc/Ppanel te plaatsen en dan werkt het gewoon. Maar nu is mijn vraag is dit ook mogelijk in de image van nabilo de DarkstartII en zo ja hoe moet ik dt doen? Nee, PPanel is een "uitvinding" van PLi en andere images hebben dit niet (of misschien iets vergelijksbaar). De source code van PPanel is wel vrij beschikbaar. En waar vind ik die source code
vGnp Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Hier is de PPanel Wiki. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
hemertje Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 en de sourcecode vind je op http://openpli.pli-images.org DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen