Ga naar inhoud


ontwikkeling


bliksem

Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn AZ Box Premium te koop heb gezet, heeft (reklame dus dat mag niet) contact met mij opgenomen met de vraag waarom ik de ontvanger wilde verkopen. Hij wilde graag een keer langs komen om nadere toelichting te geven over alle verhalen die de ronde doen. Aangezien wij met onze groep 6 stuks tegelijk gekocht hebben, heb ik tevens alle anderen van onze hobbyclub uitgenodigd.

 

Gisteren was het zo ver. De heren van ********* kwamen met gebak en hebben ons veel dingen verteld. Daardoor weten wij ook dat er nog wat zaken in de koker zitten die nog niet publiekelijk zijn. Daarnaast hebben ze ons een e.e.a. laten zien waaruit vooruitgang blijkt. Hierdoor heb ik mijn mening bijgesteld en heb ik besloten de AZ Box te houden. De toekomst ziet er goed uit en met de ontwikkeling van de software zijn ze verder dan ik verwacht had.

Ze hebben veel verteld over de ontwikkeling en uit hun informatie kwam naar voren dat ze graag feedback willen ontvangen om de ontwikkeling nog beter, sneller te laten verlopen.

 

Ik heb mijn box als twin gerkocht. Maar omdat de 2e sat-tuner er voorlopig nog niet inzit, is er besloten dat de AZ Box (verlopig) als combo wordt aangeboden. In dat geval worden de mensen die hem kopen niet teleurgesteld, ik heb een cabel tuner gekregen om te testen en digi krijg ik ook nog om te testen ( in breukleen) zodat ik met de azbox nog lang kan speelen.

 

 

Wij hebben de afspraak gemaakt dat ze over 4 maanden nog eens aankomen om onze bevindingen met ze door te nemen. Al met al was het een geslaagde avond die ons veel uitleg en nieuwtjes heeft opgeleverd.

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is natuurlijk lovenswaardig dat men op deze manier tracht zieltjes te behouden, maar ik wil hier toch wel tegenover zetten dat men begin zit jaar van alles beloofd heeft met een prognose voor juni en er van die beloftes bitter weinig terecht is gekomen.

Ik hoop van harte dat het nog iets wordt, maar ik blijf van mening dat als een tweede DVB-S tuner nu nog niet werkt, er meer aan de hand is dan een beetje drivers en software.

Eerst zien dan geloven is mijn motto.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks wat tegenslagen in de ontwikkeling heb ik nog veel vertrouwen in de AZbox en de verdere ontwikkeling.

 

Het is helemaal niet moeilijk om af te geven op de ontwikkelaars, dat deden we bijvoorbeeld bij de ontwikkeling van de Dreambox ook en dat is allemaal nog redelijk goed gekomen. Alleen soms .... zou je zo'n ding wel uit het raam willen gooien. Dat gevoel zal elke hobbyist wel kennen denk ik.

 

Als ik kijk naar de resultaten van de laatste tijd worden we redelijk bediend. Echt moeilijke klussen duren alleen wat langer helaas.

 

Ik ben benieuwd of de plugin voor EPG update binnenkort ook voor de AZbox komt. Volgens mij is dat niet veel werk om te maken.

De xmltv.dat file wordt door Rytec en zijn team gemaakt en met de plugin op Enigma2 werkt dat uit de kunst.

 

Zou voor het WAF gehalte ook wel positief zijn.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou,

 

ik ben al een tijdje de AZ-box aan het volgen, maar ik vroeg mij ook al af : ik lees nergens nog iets van de tweede tuner mogelijkheid met de dvb-s?

 

is die er eigenlijk al?

werkt die al?

komt die er ook?

 

want een twin tuner staat toch voor = Twee ingebouwde dvb-s ontvangers.

 

want als die twin er nooit komt, tja, dan moet ik als hobbiest misschien niet verder de moeite doen mij te verdiepen?

 

Ik hoor wel als single tuner dat deze heel goed werkt.

zou even vlot films, foto's en muziek afspelen als een popcorn.

Geeft vlot beeld (binnen de 2-3 seconden).

 

weet iemand meer over die twin tuner?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch raar dat de twin tuner al aangeboden word (welinswaar niet op stock) op bepaalde online shops.

 

kan iemand vertellen of die afspeelcapaciteit van de AZ premium inderdaad "even goed" werkt als de popcorn?

dus muziek, films, foto in diverse formaten?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...