Max8 Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Hoi, Wie herkent deze connector? Ik zoek de steker die hier op past (2 stuks). Grote foto: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IVQ7NWKB.jpg Grote foto: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DCZNRG6V.jpg Hij is voor de bouw van een kabel voor een Sharp LCD TV en vormt de verbinding tussen de Tunerbox en het losse scherm Mijn speurtochten hebben tot nu toe niets opgeleverd, en een orginele nieuwe kabel is met een prijs van 126 euro te kostbaar gezien de leeftijd van de TV . Wie kan mij helpen aan een typemummer/fabrikant of een leverancier van de betreffende connector? Alvast bedankt voor jullie tips. Groetjes, Max 2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.
columbo Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Display output 1 is voor een DVI stekker,deze kun je bij elke goede Elektonika zaak krijgen.Deze aansluiting zit ook op een Dreambox 800/8000.
Eddy VL Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Dit zijn normaal gezien Centronics connectoren (zie C*NR*D.NL) MVG Eddy Vl
Max8 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Hoi, De DVI steker had ik inderdaad al gevonden, de kabel daarvoor heb ik reeds in elkaar gezet. Het gaat om de 2e connector. Ik heb bij die Duitse electronica gigant gekeken, bij de centronics-connectoren. Deze lijken er wel op, maar de maatvoering is duidelijk anders, en ook het pool-aatal is anders. De connector die ik zoek heeft 20 polen, centronics is niet in dit pool-aantal te koop. We zoeken verder Groetjes, Max 2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.
vGnp Geplaatst: 25 oktober 2009 Geplaatst: 25 oktober 2009 Geef het exacte type-/modelnummer van die TV hier eens door? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Max8 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Hi, De tip dat het een Centronics connector was, is nog niet helemaal verkeerd. De bewuste connector is namenlijk een Mini centronics connector. Bij Co**rad hebben de deze niet, maar b.v. Dig**y wel Het gaat dus lukken. Grtz, Max 2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen