Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Philips 6073 met V1.0 erop en een funcard met de 5 in 1 files van hutsefruts. Ik kan het meeste van seca en van betacrypt ontvangen, maar nagra, viaacces en irdeto blijven problematisch. Oftewel, ze doen helemaal niets.

Weet iemand waar het aan kan liggen?

Bvd

Geplaatst:

Welk sat ontvang je..bv de astra is bijna alleen seca en beta, dus heb je geen via,nagra enz nodig.

gr

arjan

Geplaatst:

het zou kunnen liggen aan dat velen overgeschakeld zijn op een 2e versie ie Seca2, viaaccess2 ???

Geplaatst:

Ik ontvang van de astra-sat. Ik heb V1.0 firmware en de bijbehorende kanalenlijst in mijn philips zitten. Hier zitten ook een heleboel nagra, viacces en irdeto kanalen tussen en ik dacht dat ik die met een fun met 5 in 1 van hutsefruts erop wel zou moeten kunnen decoderen. Tot nu toe dus niet.

Geplaatst:

Ah..die lijst met kanalen is denk k voor de astra EN hotbird, die laatste kan je niet ontvangen(Rode vierkant rechts onderin) t ligt dus niet aan de files en als je n dubbele lnb hebt kan je ze wel allemaal ontvangen. M.a.w. de kanelen die het niet doen zijn geen astra.

gr

arjan

Geplaatst:

Kijk, dat zijn pas antwoorden waar je wat aan hebt. thanks. Een heleboel kanalen hebben inderdaad een rood vierkantje rechtsonderin en nu weet ik in ieder geval dat ik met mijn huidige lnb ook geen moeite hoef te doen on die wel te ontvangen. Zo'n dubbele lnb aanschaffen is dus de volgende stap. Weet iemand of dit ook samengaat met een 60 cm schotel en een gepatchte philips 6073?

bvd

Geplaatst:

Hoi,

Met die philips van je kan je zowel Astra als Hotbird ontvangen mits je twee Lnb's en en 80 cm schotel hebt.

Aangezien je nu reeds EEN Lnb hebt is het misschien te overwegen een Extra Lnb aan te schaffen

Tussen die twee lnb's komt een DiseqC switch, deze zorgt voor de omschakeling tussen Astra en Hotbird.

Je moet bij het forum "schotelstand" eens op bezoek gaan, daar vind je prachtige tekeningen van GERDY, die man is in staat met een paar, schijnbaar eenvoudige lijntjes, de boel uit de doeken te doen.

groet

gamgra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen