iRuud Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Want zo had ik het begrepen, sorry hoor.. Wij nemen je niks kwalijk hoor....
CB1 Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Heb net vorige week 1 ziggo kaartje als 2de kaart laten registreren. Kaart krijgt hetzelfde pakket als de eerste hoofdkaart en kost verder niets in de maand. Daar trek je klanten mee. Ik mag in totaal 2 kaartjes icm hoofdkaart hebben. Komt er op neer 3 tv`s met het zelfde abonnement. Gr Cb1
Gast calculator Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Origineel bericht van: CB1 Heb net vorige week 1 ziggo kaartje als 2de kaart laten registreren. Kaart krijgt hetzelfde pakket als de eerste hoofdkaart en kost verder niets in de maand. Daar trek je klanten mee. Ik mag in totaal 2 kaartjes icm hoofdkaart hebben. Komt er op neer 3 tv`s met het zelfde abonnement. Gr Cb1 Kijk dat bedoel ik, dat zo zou Canal Digitaal het ook moeten doen. Je klanten uitmelken door ze extra te laten betalen waarvoor ze al betalen is te belachelijk voor woorden
Littlesat Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Ben benieuwd als er teveel kaarten worden weggegeven aan goede kennissen, buren en familie hoe lang dat kan duren ;-) Noem het maar legale cardshare... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 14 december 2009 Geplaatst: 14 december 2009 Jij bent toch ook voorstander van legaal sharen met een SmartWi. Prima oplossing dus van Ziggo om gratis en op een eenvoudige en klantvriendelijke manier legaal sharen mogelijk te maken. CanalDigitaal zal uit concurentie overweging niet weer achter kunnen blijven. Vult u rustig aan !!!
Polleke2 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Jij kan nou echt nooit eens iets positiefs zeggen over een andere aanbieder dan dat 2#@##$#$ canal digitaal
MagicOnline Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Het is niet meer van deze tijd, gewoon een kaartje kopen voor een euro of 15 en daarop het zelfde aanbod krijgen lijkt me niet meer dan normaal. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Eduard07 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: MagicOnline Het is niet meer van deze tijd, gewoon een kaartje kopen voor een euro of 15 en daarop het zelfde aanbod krijgen lijkt me niet meer dan normaal. Jij zegt het, maar waar baseer je dit op? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Ben benieuwd als er teveel kaarten worden weggegeven aan goede kennissen, buren en familie hoe lang dat kan duren ;-) Noem het maar legale cardshare... Klopt helemaal, vraag ik me ook af. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Catastrofus Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Littlesat Ben benieuwd als er teveel kaarten worden weggegeven aan goede kennissen, buren en familie hoe lang dat kan duren ;-) Noem het maar legale cardshare... Zet er een max op, zoals 3 kaarten op hetzelfde adres. Doet de kabelboer ook, die kennen deze discussie. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Eduard07 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Zet er een max op, zoals 3 kaarten op hetzelfde adres. Doet de kabelboer ook, die kennen deze discussie. Gert. Volgens mij was het getal "3" eerder gebaseerd op praktische uitvoering na de fusie waaruit Ziggo ontstond (eerst was er sprake van 5). Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Catastrofus Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Catastrofus Zet er een max op, zoals 3 kaarten op hetzelfde adres. Doet de kabelboer ook, die kennen deze discussie. Gert. Volgens mij was het getal "3" eerder gebaseerd op praktische uitvoering na de fusie waaruit Ziggo ontstond (eerst was er sprake van 5). Ja klopt, eerst een toezegging van 5 en is toendertijd 3 geworden. Wat is de aanvullende waarde van deze opmerking dan? Of het nu 3 of 5 is, zet er gewoon een max op, dan ben je gelijk van het gezeur af. Iedereen blij, behalve CDS dan. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Eduard07 Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Catastrofus Wat is de aanvullende waarde van deze opmerking dan? Gert. Dat men niet meer rept over 5, omdat men de risico's ervan wel degelijk goed inschat. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Catastrofus Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Catastrofus Wat is de aanvullende waarde van deze opmerking dan? Gert. Dat men niet meer rept over 5, omdat men de risico's ervan wel degelijk goed inschat. Prima, laten we het houden op max 3 kaarten (en ik heb toendertijd de discussie ook gevolgd bij ziggo-gebruikers (punt) nl, over 5 dan wel 3 kaarten) CDS doet nu (bijna) niets qua extra kaarten dus een max van 3 (ala de kabelboer) lijkt me een goed uitgangspunt. Zonder extra kosten behalve dan die van de kosten van SC zelf. Persoonlijk vind ik 5 een mooi uitgangspunt maar als CDS ook akkoord gaat met 3 vind ik het prima. Ik heb een dm dus 1 kaart is ook goed maar voor de mensen met 'gecertificeerde' decoders zijn 3 kaarten een openbaring. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
theparasol Geplaatst: 15 december 2009 Geplaatst: 15 december 2009 Vergeet niet dat je CDS signaal overal in europa uit de lucht plukt, dat van de kabelboer moet je eerst nog een digitaal basisabbo op afsluiten. MAW 3 of 5 kaarten met full abbo CDS zullen 100% gebruikt worden voor familie, kenissen en buren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen