Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Heel duidelijk de voorbeelden. dank. Maar hier met Windows 7 64 bit zie ik dit niet, als in het voorbeeld. Ook dit zal dan wel aan mij liggen, of ik zie het niet goed.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik krijg dit te zien, zie hieronder. In beeldscherm, heb ik geen andere keus.
Gast aart44 Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Als ik zo kijk zie ik bij beeldscherm 1. PLBXXXX staan die kun je aanklikken en verander het daar naar generic beeldscherm. Volgens mij als je het kunt aanklikken zit er meer als alleen de 1.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Bij Beeldscherm 1 is niets te veranderen, als ik met de muis op het pijltje ga staan, krijg ik dezelfde mogelijkheid nog een keer.
Sjattuh Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: Henri Aalten Bij Beeldscherm 1 is niets te veranderen, als ik met de muis op het pijltje ga staan, krijg ik dezelfde mogelijkheid nog een keer. Ik ben bang dat het dan lastig gaat worden... temeer omdat ik met een Vista nog zit. Kun je geen hulp krijgen van iemand die weet hoe je een beeldscherm driver moet installeren? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
espada Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 In windows 7 moet je gewoon even verder door klikken via 'geavanceerde instellingen'. Vervolgens in het nieuwe venster het tabje 'beeldscherm' kiezen en indien nodig daar een nieuwe driver installeren. In mijn geval zie je in het voorbeeld dat mijn flatscreen netjes wordt herkend als de LG L194WT, maar onder geavanceerd is als type beeldscherm alsnog een 'algemeen PnP-beeldscherm' ingesteld. Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2
Hellum Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 welke grafische kaart heb je? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Henri Aalten Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 NVIDIA GeForce 9600 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) Ik hoor het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen