Kareltjevdh Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb hier nog zo'n dreambox keyboard liggen wat ik vroeger gebruikte op de dm7000. Nu probeerde ik deze aan de gang te krijgen op mijn DM800 maar dit wil niet lukken. De DM800 met PLI reageert helemaal niet op dit toetsenbord. Het toetsenbord werkt nog wel op de dm7000. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit op kan lossen??? Gr Karel
Ferr Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 als het goed is kan je in menu aanzetten dat je die gebruikt... DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Gast pieterg Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 nee, je hoeft niks in te stellen, en je kunt er ook niks aan instellen. Als het niet werkt, ben ik bang dat ze op een gegeven moment een ander protocol zijn gaan gebruiken. Als je geluk hebt kan je hem misschien (laten) omprogrammeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen