afred Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja het gaat wat worden die AZbox Nu de foto,s beeldvullend klasse. Nu nog muizek er bij (tijdens het afspelen van de foto,s)dan wordt het echt een MP. afred. 1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500, schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid
Cobus R Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 De Radio modus werkt nog niet goed nu hapert hij regelmatig waar hij voorheen gewoon stopte met afspelen van de radio. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
chrisch Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: ome to De Radio modus werkt nog niet goed nu hapert hij regelmatig waar hij voorheen gewoon stopte met afspelen van de radio. LOL... dat is toch een grote stap voorwaarts ;-) Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
xsatx Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: afred Ja het gaat wat worden die AZbox Nu de foto,s beeldvullend klasse. Nu nog muziek er bij (tijdens het afspelen van de foto,s)dan wordt het echt een MP. afred. Hallo Afred ,dat wordt vanavond lachen , want dat zit er ookal in. Klik maar eens op Menu en dan Music afspelen door een muziek-bestand te selecteren ....en Voila ...Genieten..! Van mij mag de Foto-Resolutie nu weleens snel omhoog! Saluut xsatx
Cobus R Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja dat wel chrisch :-) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
afred Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ja dat zag ik zo snel niet maar dat ga ik verkennen, bedankt. afred 1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500, schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid
Jap Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 @#$%^&*&^%$# kortweg Grrr... Ben vandaag maar weer terug naar 3501. Had gisteren met 3501 een halve film gekeken, en vandaag dezelfde film met 3661 af willen kijken. Het viel me op dat ik 10 minuten verder moest zappen dan dat ik gisteren gestopt was en jawel... 10 minuten voor het einde van de film kapt ie ermee... De vrouw balen, terug naar 3501 gegaan om de laatste 10 minuten te kunnen zien. Zoals vele vrouwen, wil m'n vrouw dit ding onderhand het raam uit sod*********... HD content, ik begin er niet meer aan. Voorlopig alleen nog maar divx, daar heb ik tot nu toe nog nooit problemen mee gezien. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Satlook Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Citaat: Youtube werkt weer en gewoon beeld, voor de rest nog niets getest. Bij mij speelt hij de youtube filmpjes niet helemaal tot het eind af, hebben meer mensen dit probleem? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Dide Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Heb het mutimedia/films nog niet getest maar het TV gedeelte loopt veel soepeler en sneller in combinatie met de laatste MultiCas 1.60D-D07 en mijn SmartWi. Jammer dat de update weer wat nadelen/bugjes met zich mee brengt. Maar dat komt ook wel weer goed...geef ze wat tijd! Ze zijn op de goede weg!!! Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
alias haha Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Origineel bericht van: Satlook Citaat: Youtube werkt weer en gewoon beeld, voor de rest nog niets getest. Bij mij speelt hij de youtube filmpjes niet helemaal tot het eind af, hebben meer mensen dit probleem? ja heb ik ook, maar is toch maar een paar seconde, geen minuten... You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Lithion Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Origineel bericht van: rtificial # FIXED ======== - Correct the gritch noise bug on the HDMI audio. Hmmm. Zou de Philips - Azbox bug hiermee ook opgelost zijn? (Bug = geen geluid meer na zappen)
erikje Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geluidprobleem is bij niet meer aanwezig nu. Youtube werkt nu weer. De mediaplayer is nu wel buggy en niet meer bruikbaar...... Teletekst is nog steeds wel heel erg basic...... Ook mijn vrouw wil dit ding weghebben........
Gast azboxhd Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 ik kan nu weer zappen zonder dat het geluid weg valt. ================================ johan
elflamingo Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Wat bedoel je met " de mediaplayer is nu niet meer bruikbaar" Hier geen problemen bemerkt en geluid loopt goed synchroon.
erikje Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: elflamingo Wat bedoel je met " de mediaplayer is nu niet meer bruikbaar" Hier geen problemen bemerkt en geluid loopt goed synchroon. De mediaplayer speelt geen dvd meer af, iso's soms divx gaat nog het best. Echter ik heb nog geen enkele media tot het einde kunnen afkijken, stopt ergens. Zeer frustrerend........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen