tuupje_nl Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Met welke EMU is het mogelijk om op dit moment een s02 kaart van SKY Deutschland te activeren? Ik heb getractht dit middels CCCAM 2.1.2 via pli-jade op een DM7000 te doen, maar helaas zonder succes. De kaart wordt wel in de interne reader gezien. Heeft SKY DE ook een optie zoals CD om via SMS te heractiveren?
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 ha... sky germany bellen of voor de kaart abonnementhouder online heractiveren je mag als grijze kaarthouder niet bellen en je kunt dus ook geen online account hebben soms duurt het gewoon even langer de prio voor cccam: P: 1702:000000 en dan als CCcam niet wil activeren met de default CCcam.cfg wegens welke reden dan ook gebruiken we de scam 3.5.2 die ook als thuis share erg goed werkt en makkelijker activeer pulsjes doorlaat. dus als je geen extreme server client toestanden hebt is scam (de nieuwe) nog makkelijker... ciao Thunderstruck AC~DC
tuupje_nl Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb de receiver nog eens op CCCAM 2.1.2 softcam gezet en de S02 kaart geplaatst. Ik heb net bij Sky gebeld en de activeringspuls aangevraagd. Kan tot een kwartier duren, ben benieuwd? Als ik trouwes SCAM emu kies, en dan de gele knop (kaart opties) dan kan de emu de kaart niet lezen. Is dit normaal?
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 neen (als antwoord op je nieuwe vraag) maar als jij kunt bellen met Sky zal het ook wel goed komen. op sky zenders laten staan ciao Thunderstruck AC~DC
tuupje_nl Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2009 Heeft toevallig nog iemand een werkende scam config file voor de 3.52 icm Premiere/SKY. Ik heb net eens even gecontroleerd maar wanneer ik de laatste SCAM 3.52 installeer in een DM600 en dan via softcam de kaart wil uitlezen, dan staat er "no card inserted" Start ik de SCAM EMU handmatig, da komt er te staabn "CARD INSERTED NAGRAVISION"
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 sc/irdeto/priority gebruiken in de config Thunderstruck AC~DC
tuupje_nl Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Bedankt voor je tips. Ik heb inmiddels GEMINI 4.6 erop gezet en meteen met SCAM beeld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen