alfred de witt Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Nog geen 2 jaar oud en ik heb nu een uitval van een groot rechthoekig blok van 8 cm breed en 30cm lang. Ook loopt er een streep over dezelfde lengte van mijn beeld. Ik heb 3402 kijk uren. Wat nu, repareren, garantie ? Of is er iets anders aan dehand en kan ik nog meer zien via de service menu's Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 denk dat je niet hier moet navragen... wat te doen? enkel of er iemand soortgelijke garantieclaims heeft moeten doen! garantie is dus panasonic bellen 3 jaar op het display. ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
endurance Geplaatst: 27 oktober 2009 Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Geven de fabrieksinstellingen ook geen soelaas..?? Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 hoe zet je hem terug in de fabrieksinstellingen, via menu of een speciaal menu? Garantie is overigens 2 jaar, panasonic komt binnenkort langs Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 nu niet prutsen... als de boys N girls van panasonic toch al langs komen. succes en hopelijk wordt het afdoende / naar tevredenheid opgelost. ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 di 3 nov komt panasonic. Ben benieuwd. Zie ook af en toe nu nagloeien van beeldpunten vooral bij afspelen van dvd's. Komt dat omdat ik nu kritisch kijk of is dit een plasma euvel. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 we zullen een kaarsje aansteken op dinsdag succes Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 1 november 2009 Delen Geplaatst: 1 november 2009 nagloeien ken ik niet. is dus geen euvel. gewoon ff afwachten. de monteur komt de schade opnemen en gaat dan hoogstwaarschijnlijk een nieuwe voor je regelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2009 Na 2 min had de monteur het al gezien, scherm is stuk, inladen en mischien een nieuwe mischien reparatie. Tja nu een dag of 10 zonder scherm. Weer terug naar de beeldbuis. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 4 november 2009 Delen Geplaatst: 4 november 2009 meestal komt er dan een nieuwe vervanging voor reparaties aan het display zelf kost panasonic ook duurder dan een nieuw scherm neerzetten... we blijven hopen voor je. ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreambox1963 Geplaatst: 4 november 2009 Delen Geplaatst: 4 november 2009 Hoe kom je in het service menu? Wil ook wel even weten hoelang mijn vrouw tv kijkt terwijl ik aan het werk ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 v+ en 3x 0, zie je hoelang hij aangestaan heeft, hoe vaak hij aan en uit gezet wordt en je kunt allerlei kleur testen uitvoeren. Ik hoop op een nieuw scherm met meer hdmi aansluitingen, vond 2 wel karig. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 5 november 2009 Delen Geplaatst: 5 november 2009 hoezo je hebt toch maar twee receivers? _________________________ Alfred tf 7700 hd pvr tf 5500 pvr panasonic th42py70 ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
alfred de witt Geplaatst: 5 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2009 en een dvd speler en nog een polsat box en er komt een dreambox 800 aan en ook een blue ray speler, ps3 denk ik. En dan wordt het krap. Vindt trouwens het auto schakelen per apparaat via scart wel handig, met mijn panasonic moet dit steeds handmatig verzet worden. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 5 november 2009 Delen Geplaatst: 5 november 2009 misschien handig om er eens een goeie AV Receiver tussen te hangen met 4 in en 1 out. Meteen goed geluid... Bevalt mij mateloos. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen