Gerard 76 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 branduren staat meen ik ergens als laatste...
alfred de witt Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 ok, deze stond op 0000 Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Snurker Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Het voorste beschermvenster in heel gemakkelijk te vervangen, dus kunnen ze dat natuurlijk best even aan huis komen vervangen, als de rest verder in orde blijkt. groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
duc748 Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Origineel bericht van: alfred de witt v+ en 3x 0, zie je hoelang hij aangestaan heeft, hoe vaak hij aan en uit gezet wordt en je kunt allerlei kleur testen uitvoeren. Ik hoop op een nieuw scherm met meer hdmi aansluitingen, vond 2 wel karig. uuuu wat is deze toets V+ ......3x 0 snap ik..
alfred de witt Geplaatst: 27 november 2009 Auteur Geplaatst: 27 november 2009 service menu's in de panasonic, er zijn er 2, 1 voor hotelmode en 1 service menu voor div info waaronder branduren en aantal keren aan/uit zetten. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
duc748 Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 @alfred de witt en hoe kom ik daar? hotelmode service menu
alfred de witt Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Geplaatst: 30 november 2009 v- en 3x av indrukken. Let op dat je de 2 laatste opties niet bewerk want deze zijn onomkeerbaar. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
duc748 Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 ik heb ze gevonden. hotelmode V op de tv zelf plus 3X av op de ab. service menu V op de tv plus 3X 0 op de ab
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 maar leuker is om te horen of en hoe panasonic dit nu afhandeld heeft of komt dat nog? eerst een streep in de cellen<>nu een streep op het glas dat is toch niet wat je noemt correct afgehandeld? ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
alfred de witt Geplaatst: 6 december 2009 Auteur Geplaatst: 6 december 2009 voorlopig is het akelig stil, ecare is niet thuis. Ga vanaf maandag panasonic zelf benaderen. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
RobbieT Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Dit zijn wel dure fouten om te maken. Ik ben op dit moment me aan het oriënteren op een nieuwe tv en dan neem je zon verhaal toch mee in je afweging. De schade door dit verhaal is met geen 10 goede reviews op te lappen. Een collega van me die tv reparateur is geweest wist me te vertellen dat eCare veel werk uitbesteed(de) aan kleine zelfstandige reparateurs. En dat die nog wel eens tv's gewoon op een dekentje achterin de bestelbus vervoerden. Die verbaasde zich daarom ook niet over zon schade. Succes met de afhandeling verder. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Citaat: Na het uitpakken sloeg mijn blijdschap echter snel om toen ik een diepe brede kras van zo'n 25cm zag die in het voorste glas zit dwars van de rechter kant naar links. Het plastic zit er nog gedeeltelijk omheen en hier begint de beschadiging al. uitpakken was het "keyword" in deze kwestie niks dekentje op de laadvloer hier staat (als tip voor anderen) de originele megadoos (verpakking) voor het geval dat altijd verpakt rechtopstaand vervoeren. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
RobbieT Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 Toch is er ergens iets met die TV gebeurd waardoor die enorme kras erop gekomen is. De vraag is of het een nieuwe of een refurbished exemplaar betreft. In het laatste geval heb je geen idee hoe er met het ding is omgesprongen voordat deze weer netjes de doos inging. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2009 Geplaatst: 6 december 2009 ISO-9001 & ISO-14001 Haagtechno bv is ISO-9001 en ISO-14001 (milieu) gecertificeerd. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
unique Geplaatst: 9 december 2009 Geplaatst: 9 december 2009 ik vraag me alleen af of dit niet bij elk merk kan gebeuren? Ik zelf heb bij een reparatie bedrijf gewerkt (jaar of 5 geleden) in Eindhoven waar je ook wel eens probleem gevallen tegen komt. Dit bedrijf was een geauthoriseerd Philips en JVC reparatie bedrijf (als we het over flatTV hebben). Ik moet wel zeggen dat transport daar goed geregeld was. Zij hadden hiervoor namelijk flight cases waar de toestellen in vervoerd werden wanneer ze vanuit de klant naar de werkplaats moetsen. Ik moet er wel bij zeggen dat het hier om de eerste generatie Plasma toestellen ging die enorm veel geld gekost hadden (>10K).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen