Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het voorste beschermvenster in heel gemakkelijk te vervangen, dus kunnen ze dat natuurlijk best even aan huis komen vervangen, als de rest verder in orde blijkt.

 

groeten van Snurker sleep

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:
Origineel bericht van: alfred de witt
v+ en 3x 0, zie je hoelang hij aangestaan heeft, hoe vaak hij aan en uit gezet wordt en je kunt allerlei kleur testen uitvoeren. Ik hoop op een nieuw scherm met meer hdmi aansluitingen, vond 2 wel karig.



uuuu wat is deze toets V+ ......3x 0 snap ik.. blush
Geplaatst:

service menu's in de panasonic, er zijn er 2, 1 voor hotelmode en 1 service menu voor div info waaronder branduren en aantal keren aan/uit zetten.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

maar leuker is om te horen of en hoe panasonic dit nu afhandeld heeft

of komt dat nog?

 

eerst een streep in de cellen<>nu een streep op het glas

dat is toch niet wat je noemt correct afgehandeld?

 

ciao

Lovers In Paris

Jacob Gurevitsch

 

Geplaatst:

Dit zijn wel dure fouten om te maken.

 

Ik ben op dit moment me aan het oriënteren op een nieuwe tv en dan neem je zon verhaal toch mee in je afweging.

 

De schade door dit verhaal is met geen 10 goede reviews op te lappen.

 

Een collega van me die tv reparateur is geweest wist me te vertellen dat eCare veel werk uitbesteed(de) aan kleine zelfstandige reparateurs.

En dat die nog wel eens tv's gewoon op een dekentje achterin de bestelbus vervoerden.

 

Die verbaasde zich daarom ook niet over zon schade.

 

Succes met de afhandeling verder.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:
Citaat:
Na het uitpakken sloeg mijn blijdschap echter snel om toen ik een diepe brede kras van zo'n 25cm zag die in het voorste glas zit dwars van de rechter kant naar links. Het plastic zit er nog gedeeltelijk omheen en hier begint de beschadiging al.


uitpakken was het "keyword" in deze kwestie
niks dekentje op de laadvloer

hier staat (als tip voor anderen) de originele megadoos (verpakking) voor het geval dat

altijd verpakt rechtopstaand vervoeren.
ciao

Lovers In Paris

Jacob Gurevitsch

 

Geplaatst:

Toch is er ergens iets met die TV gebeurd waardoor die enorme kras erop gekomen is.

 

De vraag is of het een nieuwe of een refurbished exemplaar betreft.

In het laatste geval heb je geen idee hoe er met het ding is omgesprongen voordat deze weer netjes de doos inging.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

ik vraag me alleen af of dit niet bij elk merk kan gebeuren?

 

Ik zelf heb bij een reparatie bedrijf gewerkt (jaar of 5 geleden) in Eindhoven waar je ook wel eens probleem gevallen tegen komt. Dit bedrijf was een geauthoriseerd Philips en JVC reparatie bedrijf (als we het over flatTV hebben).

 

Ik moet wel zeggen dat transport daar goed geregeld was. Zij hadden hiervoor namelijk flight cases waar de toestellen in vervoerd werden wanneer ze vanuit de klant naar de werkplaats moetsen. Ik moet er wel bij zeggen dat het hier om de eerste generatie Plasma toestellen ging die enorm veel geld gekost hadden (>10K).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...