meijel Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 MultiCas Version 1.60D-D07 Release date: 27/10/2009 - Add: ccc_card_list.info for card list of connected server - Fix: missing get provider for Viaccess - Fix: missing got ECM pid for DRECrypt Mvg meijel MultiCAS_v160D-D07_2k91027.zip
satede Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 kan je met die multicas ook connecten naar een newcamd server ? The birdman has left the building
Satlook Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Citaat: kan je met die multicas ook connecten naar een newcamd server ? Ja ik ben ook wel geintreseerd in connecten naar gbox, maar het is momenteel alleen maar cccam wat de klok slaat. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
chefke Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Even mijn ervaring delen: CCcam met slechts 1 client. Zappen gaat enorm traag en blijft hangen op sommige zenders (bijvoorbeeld veronica opent niet)
edje-ken Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 nou dan is jouw ervaring totaal niet hetzelfde als bij mij. ik vind hem super zappen en is qua zaptijd bijna gelijk aan mijn dm800. ook vind ik geen kanalen die niet open gaan. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
berenhuis Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 hier ook geen problemen tot nu toe loopt hij zeer goed en zapt weer iets sneller m.vr.gr. berenhuis
elflamingo Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Is er iemand die weet hoe de prio aan te passen of de multicas file zodat seca 3 gekozen wordt?? Is dat mogelijk in de cfg? want in de prio file zelf kan je maar 8 providers toevoegen volgens mij? Sommige zenders duren namelijk erg lang voor ze geopend worden terwijl ze gewoon op mijn interne server zitten ( mijn canal digital+ kaart ) Bijv. nickelodeon/comedy channel en sbs 6 Of is dit alleen maar mogelijk met de cccam 2.1.1 Groeten
Dide Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: elflamingo Is er iemand die weet hoe de prio aan te passen of de multicas file zodat seca 3 gekozen wordt?? Is dat mogelijk in de cfg? want in de prio file zelf kan je maar 8 providers toevoegen volgens mij? Sommige zenders duren namelijk erg lang voor ze geopend worden terwijl ze gewoon op mijn interne server zitten ( mijn canal digital+ kaart ) Bijv. nickelodeon/comedy channel en sbs 6 Of is dit alleen maar mogelijk met de cccam 2.1.1 Groeten Zie priolijst voorbeeld (bijlage) en naar smaak aanpassen. Deze met bv FTP in de /PLUGINS/OpenXCAS/MultiCAS/ dir. plaatsen.priocaid.zip Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W
chefke Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Bij mij dezelfde soort storing. Alleen nu is het Veronica die NIET opent. Erg vreemd. De prio heeft geen effect, ook niet qua snelheid. De server is een DM500 CCcam 2.1.2. Ik gebruik de azbox als client. Iemand een idee??
wian Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 De AZbox is behoorlijk verbeterd de afgelopen maanden, maar de berichten dat ie al even snel zapt als een dreambox kloppen niet. Ik heb geen stopwatch gebruikt, maar gevoelsmatig duurt het ong. 2x zo lang wanneer je van kanaal wisselt. Maar de dreambox is ook niet de snelste. Gisteren heb ik een oude dbox2 (kabel) voorzien van een nieuw neutrino image en die zapt supersnel. hobby4all
elflamingo Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Bedankt voor de repons maar helaas wat jij beschrijft had ik al gedaan. Ik vraag mij af of er niet iets kan worden toegevoegd aan die multicas waardoor die kanalen wel openen?? Maar afwachten wat multicas gaat brengen
Jap Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb het vermoeden dat deze versie minder werkt met de interne cardreader. Tijdens de F1 vanmiddag viel me op dat ie af en toe stottert met zowel beeld als geluid. BBC1 had hier geen last van. Overigens is SBS6 weer net iets erger dan de rest (waarom toch altijd SBS6 ?). AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
edje-ken Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 inmiddels is via de dbf plugin D08 te downloaden. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
spikes Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Leuk, aardig, maar wat is er aan veranderd aan deze versie? Wat ik lees is dit het enige: "tel.brasil fix au ok"
edje-ken Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 geen idee of er grote aanpassingen zijn. ik kwam ook niet verder dan die ene regel au fix. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen