Gast MiLo Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Met daarin Rytec's laatste sources, en de mogelijkheid om sources te kiezen vanuit de configuratie. Geen xml editten voor eindgebruikers meer... enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.9-r11_all.ipk.zip
Gast Neo Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Milo, Ik heb een bugje gevonden met 0.9.8. (zie deze draad) Kun je deze in de volgende beta meenemen? Alvast bedankt!
Harley Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Werkt goed en snel. Klopt het dat er maar een sourcekeuze is? NL/be VU+ Duo2 - PrismCube
Golfdiesel Geplaatst: 26 oktober 2009 Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb ook maar één source keuze. het bestand rytec.sources.xml kan je editen om de benodigde sources er in te zetten. Ik heb meteen even de laatste gedownload op de website van Rytec. Wordt steeds beter! Alleen de optie om het automatisch tijdens opstarten te laten draaien ontbreekt nog. Tenzij de ontvanger morgenochtend netjes weer in deep-standby staat is het een optie die echt nodig is, anders moet je het handmatig starten. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast MiLo Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik heb eens in de Elektro plugin gekeken naar de sleep spullen. Wat ik zo zie is dat de box niet meldt dat hij speciaal voor de plugin wakker is geworden, zodat de plugin niet weet of de box weer moet gaan slapen of dat de gebruiker hem aan heeft gezet. Ik vind het voorstel om hem EPG te laten ophalen als de box opstart wel een goede en ook logische optie. Kun je voor de dagelijkse update kiezen tussen "nooit", "vaste tijd" en "bij opstarten".
Gast MiLo Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: Harley Klopt het dat er maar een sourcekeuze is? NL/be Nu nog wel, maar Rytec is al druk bezig nieuwe bronnen aan te boren begrijp ik. @Rytec, ik denk dat het handig zou zijn om per "land" een aparte xmltv file te maken, de plugin voegt ze zelf mooi samen, en dan kan iedereen precies kiezen wat hij wil laden.
Obi Wan Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Super, precies zoals ik het zou willen hebben! Milo, bedankt, Milo bedankt.... Miiiloooo Miiiloooo Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Gast Neo Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik heb eens in de Elektro plugin gekeken naar de sleep spullen. Wat ik zo zie is dat de box niet meldt dat hij speciaal voor de plugin wakker is geworden, zodat de plugin niet weet of de box weer moet gaan slapen of dat de gebruiker hem aan heeft gezet. Is het niet mogelijk om in het proces dat xml-import triggert (is dat cron?) eerst te controleren in welke modus (slaap/wakker/etc) de DM zich bevindt, dit te onthouden, xml-import proces te initieren en vervolgens de onthouden modus weer terug te zetten?
Rytec Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Harley Klopt het dat er maar een sourcekeuze is? NL/be Nu nog wel, maar Rytec is al druk bezig nieuwe bronnen aan te boren begrijp ik. @Rytec, ik denk dat het handig zou zijn om per "land" een aparte xmltv file te maken, de plugin voegt ze zelf mooi samen, en dan kan iedereen precies kiezen wat hij wil laden. Dat is inderddad mijn intentie, enkel in het begin van onze opzet was er nog het probleem met samenvoegen en heb ik toen gekozen om CD,TVVen sky UK in 1 file te dumpen. vanaf nu maak enkel nog aparte files, kijk maar op m'n site daar staan nu ook al CSAT en Nordic apart, sky UK wordt ook weer apart gemaakt naast de bestaande files. Ryan ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
kistedu Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Hoop binnekort D+ te zien bij sources, dat zal geweldig zijn.
Gast MiLo Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Deze sources file zou dus prachtig moeten werken, met alle sources erin en dan kun je in de UI kiezen welke je aan of uit zet. (wel uitkijken - default staat alles aan...) rytec.sources.xml.zip
kistedu Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Had gisteren de laatste versie geinstalleerd. Werkt prima maar SkyUK epg kwam niet door met laatste versie, denk dat sources moet toch handmatig editen. CDS en TVV prima.
DeBeek Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 De laatste versie staat standaard op NL/BE. Gewoon de laatste (zie hierboven) rytec sources erin, en je kan zelf aanvinken welke je wil downloaden..
skippie1770 Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 EXCELLENT!! het wordt almaar beter. Prachtig werk Milo/Rytec Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen