Ga naar inhoud

OLED display DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een DM8000HD. Iets wat me opvalt is dat de kleine ledjes (lichtpuntjes) op de oled display niet allemaal even vel zijn. Sommige zijn iets lichter en sommige iets donkerder. Verschil is heel klein maar van korte afstand zichtbaar.

Is dit normaal?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe is het bij jullie?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neo
Sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een DM8000HD. Iets wat me opvalt is dat de kleine ledjes (lichtpuntjes) op de oled display niet allemaal even vel zijn. Sommige zijn iets lichter en sommige iets donkerder. Verschil is heel klein maar van korte afstand zichtbaar.

Is dit normaal?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe is het bij jullie?

Nou, in normaal bedrijf valt het wel mee (merk er eigenlijk niets van) maar als je hem, om welke reden dan ook, moet rebooten, dan valt het 'vlekkerige' Dream logo wel op.
En dat is alleen maar het geval bij de laatste 8000, niet bij de eerste die ik heb.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Nee, dat is mij ook nog nooit opgevallen.

Dat vlekkerige dream logo bij het opstarten is vorgens mij omdat het een kleuren plaatje op een monochroom scherm is, dus kleurverschillen worden als contrast verschillen weergegeven.

Maar ja, dat rebooten doe je toch niet iedere dag hoop ik.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen