R@oul Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Gek he, geeft iemand aan dat een Mc Donald's gaat sluiten en de reactie's daarop gaat verder over het feit of het smaakt wat er te koop is. Smakelijk eten, R@oul. Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Fatfreddy Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Vind ik niet gek want als ze gewoon kwalitatief goede producten verkopen was de sluiting waarschijnlijk niet nodig geweest.
Amager95 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2009 Het sluiten van Mc Donald heeft nog meer voordelen. Op Videotext van de ARD het volgende bericht: NachrichtenAus aller Welt Frau an Überarbeitung gestorben In Japan ist eine McDonald's-Filiallei- terin an den Folgen von Überarbeitung gestorben. Die 41-Jährige starb infolge einer Gehirnblutung, nachdem sie zuvor ein halbes Jahr lang monatlich mehr als 80 Überstunden gemacht hatte, teilte eine Arbeitsbehörde in Tokio mit. Die Arbeit habe die Frau krank gemacht, hieß es demnach. In Japan untersuchen die Behörden rou- tinemäßig Todesfälle von Beschäftigten, wenn diese zuvor ein halbes Jahr lang monatlich mehr als 80 Überstunden abge- leistet haben oder mehr als 100 Über- stunden im letzten Monat vor ihrem Tod. Het werken bij de mc is dus ook levensgevaarlijk. NachrichtenAus wereld Vrouw overleden overwerk In Japan, McDonald's is een Filiallei -- terin als gevolg van overwerk overleden. De 41-jarige overleden als gevolg een hersenbloeding nadat een half jaar meer dan een maand Overwerk 80 uur 'had gemaakt, zei werk autoriteit in Tokio. De Werk had de vrouw ziek Zo werd gezegd. In Japan, de autoriteiten onderzocht ROU -- tinemäßig dood van werknemers indien dit eerder voor zes maanden voltooid meer dan 80 overuren per maand -- maken of hebben meer dan 100 over -- uur in de laatste maand voor haar dood. vertaling: google
hugogertie Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Die heeft zich letterlijk Kapot gewerkt. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Psychosammie Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 @Fatfreddy Ja, maar jij haalt een avond flink doorzuipen en lekker genieten van een echt biertje doorelkaar. Ik ben overigens afgelopen weekend in een brouwerij op texel geweest. Die maakt maar liefst 9 biersoorten. Daar zitten er een paar bij van 6% en die kan je prima doordrinken. Voor mij geen pils meer! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Rocketscientist Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Citaat: een brouwerij op texel geweest Die maken gevaarlijk lekkere biertjes. Ben ik een hele grote fan van. Er zit er ook eentje in een molen in Bodegraven en eentje op de Wallen in Amsterdam. Ook aanraders. Trouwens, ..... volgens mij is het komend weekeind Bokbierfestival. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Psychosammie Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Als je maximiliaan bedoelt, die is niet meer. Bokbierfestival, ook altijd erg leuk Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Bigfoot Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik vind het jammer dat er in Nederland geen Taco Bell is, daar ging ik altijd graag heen in de USA.
Rocketscientist Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Citaat: Als je maximiliaan bedoelt, die is niet meer. De Prael. Een brouwerij die werkt met de inzet van mensen met een achterstand in de maatschappij. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen