Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Geen dect telefoon in de buurt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
Als er iets is met de upload bij TVV dan moet iedereen er last van hebben. laugh

Daarom dat ik het vraag want de wok hangt uit de wind en is muurvast geplaatst. Ik durf bijna met zekerheid stellen dat dit niet de oorzaak kan zijn.

Zou het de lnb kunnen zijn die de brui er aan gaat geven? Ik kan morgen wel eens een andere steken bij wijze van test.

ceesv, er is dus ook geen dect in de buurt.
Geplaatst:
Origineel bericht van: 7121user
Ook sommige babyfoons werken met dect, dus dat zou je ook moeten uitsluiten. Of misschien zijn er bij de buren dect gebruikers?

De kans dat die beide sat ontvangers gaat storen is klein. Tenzij die op beide toevoer kabels instraald.

Mijn gok is de LNB. last van vocht en koude, in kombinatie.

mvg
Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem met mijn Dreambox 7000. Eender welke CAM-emulatie die ik gebruik, regelmatig blijft het beeld hangen. Wanneer ik mijn Matrix-CAM erin heb ik geen problemen. Canaal Digitaal op mijn Irdetokaartje doet het wel met de Emu?!?

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Geplaatst:

Ben eruit intussen. Met een geleende ontvanger die perfect werkt waren hier dezelfde problemen. Het moest dus wel in de lnb zitten. Het is een octo en op één uitgang liep het mis. Andere uitgang genomen en nu loopt het weer perfect. Uit voorzorg zal ik hem bij beter weer vervangen.

Dank voor het meedenken. wink

Geplaatst:

deze middag hadden wij ook prijs ( geen beeld dus ) enkel de zenders specifiek van tvv vielen net voor 13.00 uur uit , de ned.zenders ( andere transponder ) werkten perfect , het was duidelijk een probleem van tvv ( de frec.die van CD geplukt worden hadden geen probleem )na enkele minuten was alles terug in orde , benieuwd wat ze op hun site als oorzaak zullen vermelden , op dit uur staat er nog niets vermeld.

of was dit het probleem , net gevonden http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1780539/1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:
Origineel bericht van: katwezel
benieuwd wat ze op hun site als oorzaak zullen vermelden , op dit uur staat er nog niets vermeld.

Iets beter kijken, want stond vermeld bij werkzaamheden
http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/klantenservice.aspx?id=1022

11-01-2010 06u00
11-01-2010 14u00
Wegens technisch onderhoud zou het kunnen dat er in de loop van maandag voormiddag (11 jan 2010) enkele korte onderbrekingen zijn in de uitzendingen van TV VLAANDEREN. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Geplaatst:
Origineel bericht van: vladimirke
Ben eruit intussen. Met een geleende ontvanger die perfect werkt waren hier dezelfde problemen. Het moest dus wel in de lnb zitten. Het is een octo en op één uitgang liep het mis. Andere uitgang genomen en nu loopt het weer perfect. Uit voorzorg zal ik hem bij beter weer vervangen.

Dank voor het meedenken. wink

Vladimirke,

Deze namiddag is er bij mij ook een uitgang van een quad-lnb uitgevallen.
Ook (?) even de ladder opgeweest om van uitgang te wisselen.
Misschien dat de Inverto's niet tegen sneeuw kunnen en de lnb's opblazen... :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen