Gast tjsatstarter Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 SAB 3000 FTA http://www.geenreclame.nl/sab-3000-fta-p-261.html Weet iemand iets van deze? Lijkt me wel iets om mee te beginnen alleen vind er niet veel over op de forums. Is het iets?
Gast aart44 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Bewerk nog maar een keer en haal die link naar die winkel weg. Ja voor die prijs kun je de SAB toch proberen en je zult je er geen buil aan vallen.
Gast tjsatstarter Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik denk dat een moderator dat dan moet bewerken want ik zie die knop niet meer. Maar met die DiSEqC kan is dus gewoon 28.2E ontvangen voor de britse zenders? Want dan neem ik die om het allemaal eens te proberen.
alx Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Als je belt naar die zaak, houd er rekening mee dat het 50ct per minuut kost. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 zonder nu zelf zo een te hebben... enkel gezien bij kennissen zou je ook eens zo eentje kunnen overdenken argus en die ontvangt natuurlijk ook FTA en SD zenders. niet duur dus wel al voorbereid op HD ciao Compulsion Röyksopp
Gast tjsatstarter Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Worden de komende paar jaar bij FTA de SD zenders dan ook vervangen door HD zenders? Want dan is dat wel belangrijk om naar te kijken bij mijn aanschaf.
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 die vraag kan niemand zomaar met zekerheid beantwoorden maar HDtv is bij vele abo's en dus providers een extra bij CanalDIGITAAL moet je al ruim 9,95 euro /mnd betalen dus 119,4 euro duurder per jaar als je bedenkt dat iedereen in crisis zit behalve de bankgieren, dan is dat wel een overweging of DE MASSA aan consumenten HDtv neemt de succes story van HDtv gaat pas op als er duidelijk is dat HDtv niet duurder hoeft dus dat SD afgeschakeld wordt en HDtv standaard wordt... denk IK. ciao Compulsion Röyksopp
iRuud Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch en HDtv standaard wordt... Als HD standaard wordt heet het weer gewoon SD ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen