mebo870 Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik heb hier al een jaar een defecte Mutant 200s staan. Ik heb al meerdere keren gezocht naar het schema, maar tot nu toe noppes. Is daar wel aan te raken, anders gaat deze richting containerpark. The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Wat is de klacht, wat doet ie precies ? groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 liever niet de kliko, dan graag naar mij opsturen ! kheb hier ook zo'n doosje en wat reserve materiaal kan nooit kwaad ;-) maar laten we eerst eens proberen de boel weer aan de praat te krijgen. Dus wat is er aan de hand. p.s. ik heb helaas geen schama's. gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mebo870 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Hij haalt niet alle frequenties binnen, een paar duitse zenders en dat is het. En de Lan doet het ook niet meer. The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JBnl Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 geen bolle elko's binnen in ? groeten,JBnl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mebo870 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik zal de elko's zaterdag eens nazien, of meteen vervangen. The key to happiness. Stay away from idiots Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Is voor mij een onbekende klacht v/d 200. Interessant. gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 geen bolle elko's binnen in ? Heren ,Elco's hoeven niet persé bol te staan,ze kunnen uitgedroogd of verlopen zijn qa capacitijt dit kun je aan de buitenkant niet zien,alleen als je ze meet weet je of ze goed zijn of niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen