Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Hallo Allen, Wie kan mij zeggen waar ik een Nederlandse handleiding kan vinden van ISVEDIT en PICBINED die ik ook UIT KAN PRINTEN Ik heb de handleidingen bij duwgati gevonden ,die er erg goed verzorgd uitzien maar deze zijn helaas niet uit te printen. Wie o wie kan mij verder helpen, Bij voorbaat dank, Groeten Jan
Henri Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Volgens mij kun je iets van de site van duwgati wel uitprinten, maar dan moet je het eerst selecteren (er over heen slepen met je muis terwijl je de linkermuis knop ingedrukt houd) vervolgens op de rechtermuis knop drukken en kiezen voor kopieeren. Dan start je b.v. words op, weer rechtermuis knop in drukken en dan voor plakken kiezen. Dan kun je het in words uitprinten. Henri DM600PVR, 2x DM500Plus, Philipsen Dsx7072 en Dsr2211, Adimo Jazz.
Hemant Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Vrienden, Ik probeer de Sat en Bor files te combineren met ISVedit. Ik ga als volgt te werk: Open 2 sessies van ISVedit laad op een satkoos en op de andere boris Ik vergelijk elke tab en als er bij de een FF FF FF en staan en bij de andere hexadecimale getallen dan vervangen de FF FF FF en hiermee. Ik had verwacht dat ik hierdoor meel kanalen kon ontvangen maar heb tot heden geen verschil kunnen ontdekken in ontvangst met mijn eigen files en die van SAT en Boris. Doe ik iets verkeerd? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Hemant Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Welke kaarttype selecteer je in de main tabblad van ISVedit? ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
DirkHezius Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Hoi... ik heb van de site van Duwgati al van allerlei documentatie uitgeprint . Dus is het wel degelijk mogelijk , ik zou zeggen probeer het nog eens een keer !! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Duwgati Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Echt netjes uitprinten is er inderdaad niet bij. Simpelweg omdat veel screenshots te groot zijn. Maar je kunt wel degelijk printbare pagina's maken. Alleen vallen sommige screenshots dus gedeeltelijk weg. 1. Start MS Word en open een nieuwe blanko pagina. 2. Open de pagina op mijn site die je wilt printen. 3. Klik met de rechter muisknop in het tekstgedeelte, en kies uit het menu-window dat nu opent de optie "Select All" (of "Selecteer Alles" als je met de NL versie windows werkt). 4. Nu kun je met de linkse muisknop in de geselecteerde tekst of een screenshot klikken (de muisknop ingedrukt houden) en de hele tekst zo naar het MS Word document slepen en de muisknop loslaten. 5. Kijk nu helemaal bovenaan de tekst, daar staan de banners van de adverteerders. Als je die weggooit, dan zul je zien dat ook de paginabreedte kleiner wordt. Als je geluk hebt, passen de screenshots in de breedte op een A4-tje, maar zo niet, dan kunnen sommige regels tekst rechts buiten de marge vallen. Als dat gebeurt, moet je de tekst even nalopen en met de hand wat [ENTER]'s toevoegen. Succes Duwgati
Gast Geplaatst: 3 juli 2002 Geplaatst: 3 juli 2002 Volgens mij moet ik ergens op 1 van de 3 comp. hiero een ned.talige FAQ van picbined hebben ga wel ff voor je zoeken als ik um vind hoor je het wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen