seije017 Geplaatst: 28 oktober 2009 Geplaatst: 28 oktober 2009 ik zie her en der op het net dat er nieuwe software is voor de noikia n96 heb er nu de 20.050 in zitten maar lees dat er al een 30.xx is. heeft iemand deze al in zijn bezit.
seije017 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 heb hier 1 n96 voorzien van de nieuwe software. dat gaf hij zelf aan dat er nieuwe software beschikbaar was. dus d8 ik dan upgrade ik de andere ook naar de nieuwe software. maar het vreemde is dat die weer aangeeft dat hij up to date is en er niet nieuwe software beschikbaar is en deze dus nog de software versie 20.050 . vreemd het zijn zelfde toestellen.
winwiz Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Kan ook te maken hebben met je provider. Als je hem bijvoorbeeld via Vodafone hebt krijg je een branded firmware die extra (of juist minder) functies heeft dan de originele. Vaak zijn deze branded versies ook iets later beschikbaar. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
seije017 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 zijn dus zelfde toestellen. en heb een duo-sim van de kpn. misschien ff de sim overzetten dat het dan wel is dat hij aangeeft dat er nieuwe software is.
Miauw Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Kijk even of de productcode het zelfde is van beide toestellen, want daar kan het probleem ook zitten. Het heeft dan inderdaad met branded toestellen te maken of komt mogelijk van buiten Europa. Indien het geen branded toestellen zijn, dan heb je denk ik met een inporttoestel te maken. Je kan dat dus aan de productcode zien die overigens aan te passen valt, maar dan is het einde garantie. Zorg dat de accu goed vol zit of aan de lader hangt, want bij een spannings uitval tijdens het updaten heb je een waardeloos toestel. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
seije017 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 heb op bijde toestellen een verzekering bij de kpn. dus ff met het toestel naat de kpn. hij valt af en toe toch uit dus moet naar gekeken worden. kun je ook een volledig back-up maken van je toestel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen