Ga naar inhoud


nokia n96 software update ?


Aanbevolen berichten


heb hier 1 n96 voorzien van de nieuwe software.

dat gaf hij zelf aan dat er nieuwe software beschikbaar was.

dus d8 ik dan upgrade ik de andere ook naar de nieuwe software.

maar het vreemde is dat die weer aangeeft dat hij up to date is en er niet nieuwe software beschikbaar is en deze dus nog de software versie 20.050 .

vreemd het zijn zelfde toestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook te maken hebben met je provider. Als je hem bijvoorbeeld via Vodafone hebt krijg je een branded firmware die extra (of juist minder) functies heeft dan de originele. Vaak zijn deze branded versies ook iets later beschikbaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even of de productcode het zelfde is van beide toestellen, want daar kan het probleem ook zitten. Het heeft dan inderdaad met branded toestellen te maken of komt mogelijk van buiten Europa.

 

Indien het geen branded toestellen zijn, dan heb je denk ik met een inporttoestel te maken. Je kan dat dus aan de productcode zien die overigens aan te passen valt, maar dan is het einde garantie.

 

Zorg dat de accu goed vol zit of aan de lader hangt, want bij een spannings uitval tijdens het updaten heb je een waardeloos toestel.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...