Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment krijg ik niet meer dan 6 dagen via de tv-gids, ik kan proberen een andere grabber te gebruiken maar die kan dan veel zenders zoals film1, sport1 niet geven, maar de meesten kan ik dan wel meer dan 6 dagen aanbieden en dan haal ik de film1 en enkele andere via deze bestaande op met slechts 6 dagen en ik voeg de boel weer samen.

Maar voor ik dit doe wil ik wel zeker weten dat dit de moeite waard is, t'is toch weer een beetje opnieuw beginnen voor BE+NL.

Ryan

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Mijn voorkeur gaat uit naar één die klopt en dan maar minder dagen.

dan één met meer kansen op fouten {samen voegen}lijkt het me niet beter op worden .

Rytec@ geweldig dat je er veel tijd voor ons wilt instoppen .

Bedankt .

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

In de plugin zie je momenteel tijdens het laden van de EPG het aantal services e.d. wat ingelezen is (dus de status van het inlezen). Is men klaar met inlezen dan zie je hier niets.

Misschien is het handig om hier dan aan te geven wanneer voor het laatst de EPG is geupdate (datum tijd wanneer het klaar was) en hoeveel services er dan zijn ingelezen. Zodat je feitelijk altijd de laatste status kan zien.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
In de plugin zie je momenteel tijdens het laden van de EPG het aantal services e.d. wat ingelezen is (dus de status van het inlezen). Is men klaar met inlezen dan zie je hier niets.

Misschien is het handig om hier dan aan te geven wanneer voor het laatst de EPG is geupdate (datum tijd wanneer het klaar was) en hoeveel services er dan zijn ingelezen. Zodat je feitelijk altijd de laatste status kan zien.

Lijkt me ook een goede aanvulling.
Geplaatst:

Om één of andere reden kan ik versie 0.9.10 niet verwijderen uit MiLo (laatste versie), noch via DCC noch via "remove plugins" via de plugin browser.

De plugin lijkt succesvol verwijderd, maar als ik na rebooten versie 0.9.3r6 installeer en gebruik zit ik terug met versie 0.9.10. Ik bedoel daarmee dat de optie om de sources te selecteren aanwezig is, een optie die in versie 0.9.3r6 niet aanwezig is.

Ik wil terug naar versie 0.9.3r6 omdat 0.9.10 mij teveel problemen geeft en oa. niet alle sources die ik selecteer lijkt op te halen. Ik heb dat probleem tijdelijk opgelost door het rytec.sources.xml bestand aan te passen door alle aanwezige sources te vervangen door:

<source type="gen_xmltv" channels="rytec.channels.xml">

<description>Rytec All</description>

<url>http://www.rytec.be/epg/rytecxmltv.gz</url>

</source>

Als iemand een tip heeft om de plugin alsnog volledig te verwijderen ben ik zeker geïnteresseerd.

Geplaatst:

Als eens geprobeerd om enigma te herstarten? Dan zul je zien dat je de laatst geinstalleerde plugin pas draait...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Ik heb tussen alle stappen, verwijderen/installeren, enigma (en niet enkel de GUI) iedere keer opnieuw gestart.

Geplaatst:

Als ik in pakketbeheer kijk is de xmlimport plugin tweemaal aanwezig.

Mijn ervaring met pakketbeheer is dat je kan toevoegen of updaten maar niet verwijderen. Of heb ik het mis?

Als ik update wordt de laatste versie geïnstalleerd, de versie die ik (voorlopig) niet wil gebruiken.

Geplaatst:

Pff... Heb ik de paar uurtjes die ik dit weekend nog kon spenderen mooi besteed aan hem ombouwen van de plugin om gebruik te maken van twisted.internet.task.Cooperator, dan blijkt dat die in Enigma voor geen meter werkt. Grr.

Moest effe wat frustratie kwijt, en voor wie zich afvroeg waar ik mee bezig was, dat was het dus.

Geplaatst:

Verzoekje, zou je de config willen saven bij het sluiten van het config scherm?

Nu moet je e2 restarten voordat de config weggeschreven wordt (en het lijkt er op dat de automatic start time niet werkt totdat je e2 gerestart hebt, mogelijk als gevolg hiervan)

Geplaatst:

De xmlimport plugin staat nu 3 maal in de lijst, waarvan tweemaal met een ikoon van een pakket dat geupdate kan worden. Met de bovenste kan ik inderdaad de plugin verwijderen.

Ik heb een aantal maal getracht de plugin te verwijderen, met reboot iedere keer, echter de status van geen van de drie entries veranderd, de bovenste entry blijft aangeven dat de plugin geïnstalleerd is, beide andere blijven updatebaar.

Ben dan maar een beetje in de box gaan rommelen met DCC, in de /usr/lib/ipkg/status file staat het volgende vermeld:

Package: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport

Version: 0.9.8-r10

Depends: python-html, python-compression, python-shell

Status: install prefer not-installed

Architecture: all

Package: enigma2-plugin-extensions-xmltvimport

Version: 0.9.3-r6

Depends: python-html, python-compression, python-shell

Status: install prefer not-installed

Architecture: all

Inderdaad geen spoor van versie 0.9.10, die werd eerder gedeinstalleerd. Ik vermoed dat de aanwezigheid van deze gegevens in de status file roet in het eten gooien bij het verwijderen/installeren van de plugin.

Ik ga een beetje experimenteren met de status file en hoop dat zo het probleem opgelost wordt.

Geplaatst:

Hi Milo,

Wanneer ik de plugin gebruik wordt mijn epg netjes aangevuld. Top Jop! Alleen ben ik op zoek naar de epg.dat die er uiteindelijk uit komt. Op mijn HD is niks te vinden.

Kun je me vertellen waar de download en de uiteindelijke epg.dat staan?

Thanks!

Rudrood

DM800

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen