Gast MiLo Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten.
aardbeì Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten. Ter info op niet gepatchte ook niet, alleen de epg_new.dat die aangemaakt wordt blijft achter en das wel zo fijn, dan heb je als je je box netjes herstart tenminste nog steeds je epg-data (anders duurt dat weer 17 minuten) Heb trouwens omdat er nogal wat meldingen waren dat de 0.9.10-r12 het niet zou doen op Gemini 4.4 'm maar eens op Gemini gedrukt, werkt hier gewoon goed. mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
B17 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: MiLo Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten. Ter info op niet gepatchte ook niet, alleen de epg_new.dat die aangemaakt wordt blijft achter en das wel zo fijn, dan heb je als je je box netjes herstart tenminste nog steeds je epg-data (anders duurt dat weer 17 minuten) Heb trouwens omdat er nogal wat meldingen waren dat de 0.9.10-r12 het niet zou doen op Gemini 4.4 'm maar eens op Gemini gedrukt, werkt hier gewoon goed. mvrgr Huh Aardbei wat lees ik nou, jij hebt m gewoon werkend op Gemini 4.4...? Als dat zo is moet ik 'm ook nog maar eens proberen. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
aardbeì Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Origineel bericht van: B17 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: MiLo Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten. Ter info op niet gepatchte ook niet, alleen de epg_new.dat die aangemaakt wordt blijft achter en das wel zo fijn, dan heb je als je je box netjes herstart tenminste nog steeds je epg-data (anders duurt dat weer 17 minuten) Heb trouwens omdat er nogal wat meldingen waren dat de 0.9.10-r12 het niet zou doen op Gemini 4.4 'm maar eens op Gemini gedrukt, werkt hier gewoon goed. mvrgr Huh Aardbei wat lees ik nou, jij hebt m gewoon werkend op Gemini 4.4...? Als dat zo is moet ik 'm ook nog maar eens proberen. B17 Yeap, draait prima hier python modules erop drukken de xml plugin autosave en mhw uitzetten zorgen dat er niet nog verdwaalde epg.dat's van andere images op je harddisk (of usb enzo) staan en dan doet ie het gewoon, duurt wel 17 minuten ofzo, maar dan heb je ook wat Zit nog wel een raar issue rond middernacht, maar dat rapporteer ik zo in het nieuwste importer-draadje mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 oke, geen 17 minuten, meer 1/2 uur, meerdere sources werkt met de nieuwste plugin dus ook 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
ToMaJo Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì oke, geen 17 minuten, meer 1/2 uur, meerdere sources werkt met de nieuwste plugin dus ook Klopt, gaat bij mij ook zonder problemen maar met alle 4 de download-opties aangevinkt duurde het bij mij gisterenochtend ook zo'n klein half uurtje. Hulde aan het team; werkt als een speer !!! 2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird
Gast WOIIFTM Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Twee vermeldingen voor de xmltvimport plugin verwijderd, de lijst in software beheer klopt weer, de plugin komt slecht 1 maal voor en geeft aan dat de plugin niet geïnstalleerd is. Ik kan dus een nieuwe poging wagen om de oude plugin te installeren.
B17 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Citaat: Yeap, draait prima hier python modules erop drukken de xml plugin autosave en mhw uitzetten zorgen dat er niet nog verdwaalde epg.dat's van andere images op je harddisk (of usb enzo) staan en dan doet ie het gewoon, duurt wel 17 minuten ofzo, maar dan heb je ook wat Zit nog wel een raar issue rond middernacht, maar dat rapporteer ik zo in het nieuwste importer-draadje mvrgr Zeg aardbei,heb jij Freesat, Private en Cachefile wel op aan staan, of staan die bij jou ook uit. En waar kan ik de verdwaalde epg.dat's vinden om te verwijderen.. want het gaat bij mij nog steeds niet helemaal goed.. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen