Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten.

• Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Hangt af van het image dat je gebruikt. Op "gepatchte" images - die waarvoor je niet hoeft te rebooten - wordt er helemaal geen epg.dat achtergelaten.

Ter info

op niet gepatchte ook niet, alleen de epg_new.dat die aangemaakt wordt blijft achter en das wel zo fijn, dan heb je als je je box netjes herstart tenminste nog steeds je epg-data (anders duurt dat weer 17 minuten)

Heb trouwens omdat er nogal wat meldingen waren dat de 0.9.10-r12 het niet zou doen op Gemini 4.4 'm maar eens op Gemini gedrukt, werkt hier gewoon goed.

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:
Origineel bericht van: aardbeì

Ter info

op niet gepatchte ook niet, alleen de epg_new.dat die aangemaakt wordt blijft achter en das wel zo fijn, dan heb je als je je box netjes herstart tenminste nog steeds je epg-data (anders duurt dat weer 17 minuten)

Heb trouwens omdat er nogal wat meldingen waren dat de 0.9.10-r12 het niet zou doen op Gemini 4.4 'm maar eens op Gemini gedrukt, werkt hier gewoon goed.

mvrgr

Huh Aardbei wat lees ik nou, jij hebt m gewoon werkend op Gemini 4.4...?
Als dat zo is moet ik 'm ook nog maar eens proberen.

B17 confused

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: B17

Ter info

mvrgr

Huh Aardbei wat lees ik nou, jij hebt m gewoon werkend op Gemini 4.4...?
Als dat zo is moet ik 'm ook nog maar eens proberen.

B17 confused

Yeap, draait prima hier

python modules erop drukken
de xml plugin
autosave en mhw uitzetten
zorgen dat er niet nog verdwaalde epg.dat's van andere images op je harddisk (of usb enzo) staan
en dan doet ie het gewoon, duurt wel 17 minuten ofzo, maar dan heb je ook wat wink

Zit nog wel een raar issue rond middernacht, maar dat rapporteer ik zo in het nieuwste importer-draadje

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

Geplaatst:

oke, geen 17 minuten, meer 1/2 uur, meerdere sources werkt met de nieuwste plugin dus ook :D

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

Geplaatst:
oke, geen 17 minuten, meer 1/2 uur, meerdere sources werkt met de nieuwste plugin dus ook :D

Klopt, gaat bij mij ook zonder problemen maar met alle 4 de download-opties aangevinkt duurde het bij mij gisterenochtend ook zo'n klein half uurtje.

Hulde aan het team; werkt als een speer !!!

2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird

Geplaatst:

Twee vermeldingen voor de xmltvimport plugin verwijderd, de lijst in software beheer klopt weer, de plugin komt slecht 1 maal voor en geeft aan dat de plugin niet geïnstalleerd is.

Ik kan dus een nieuwe poging wagen om de oude plugin te installeren.

Geplaatst:

Citaat:

Yeap, draait prima hier

python modules erop drukken

de xml plugin

autosave en mhw uitzetten

zorgen dat er niet nog verdwaalde epg.dat's van andere images op je harddisk (of usb enzo) staan

en dan doet ie het gewoon, duurt wel 17 minuten ofzo, maar dan heb je ook wat wink

Zit nog wel een raar issue rond middernacht, maar dat rapporteer ik zo in het nieuwste importer-draadje

mvrgr

Zeg aardbei,heb jij Freesat, Private en Cachefile wel op aan staan, of staan die bij jou ook uit. En waar kan ik de verdwaalde epg.dat's vinden om te verwijderen.. want het gaat bij mij nog steeds niet helemaal goed..

B17 frown

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen