Catalán Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Hoi, Ik wil een 3e kaart op mijn DM8000 aansluiten. Nu heb ik hier 2 programmers liggen : - Infinity usb phoenix - Cas3 Ik sluit de seriele uitgang van de programmers op de seriele poort van de dream. Geen van beide porggers blijkt te werken. Heb in gbox_cfg V: { F 35 } gezet. Ben ik iets vergeten,want krijg de kaart niet te zien. Mvg DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Hoi, deze twee zijn of al onderdeel van het image of moeten geladen worden ipkg install kernel-module-usbserial ipkg install kernel-module-ftdi-sio maar je moet wel weten of de infinity een ftdi compatibele chip ingebakken heeft als je zoekt op infinity usb ftdi vindt je wel wat, maar niet hoopgevend misschien had je die kernel modules niet of niet actief? ciao Our Darkness Anne Clark
Catalán Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Hoi, deze twee zijn of al onderdeel van het image of moeten geladen worden ipkg install kernel-module-usbserial ipkg install kernel-module-ftdi-sio maar je moet wel weten of de infinity een ftdi compatibele chip ingebakken heeft als je zoekt op infinity usb ftdi vindt je wel wat, maar niet hoopgevend misschien had je die kernel modules niet of niet actief? ciao Die 2 bestanden zijn beide actief,heb ik gedaan via ''kernel modules manager''. Bedankt voor het meedenken. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen