Ga naar inhoud


Ivm crematie verzoeknummer gezocht


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Komende dinsdag wordt mij vader gecremeerd en in zijn wilsbeschikking stond een verzoeknummer.

 

Het nummer is van Vader Abraham (Pierre Kartner) met het nummer Sneeuwvlok.

 

Wie o wie weet hoe ik aan dat nummer kan komen. Via commerciele sites kan ik ze niet vinden.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Kimble
Komende dinsdag wordt mij vader gecremeerd en in zijn wilsbeschikking stond een verzoeknummer.

Het nummer is van Vader Abraham (Pierre Kartner) met het nummer Sneeuwvlok.

Wie o wie weet hoe ik aan dat nummer kan komen. Via commerciele sites kan ik ze niet vinden.

Alvast bedankt.


Alleerste gecondoleerd met het verlies van uw vader

Ik adviseer u om gewoon contact op te nemen met Vader Abraham Producten bv en ze daar uw vraag en verzoek voor te leggen. Zeer waarschijnlijk zijn ze u daar bereid te helpen.
Succes en veel sterkte toegewenst.

http://www.vader-abraham.com/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, bedankt voor de medelevens.

Ik heb op de site van Vader Abraham.com gekeken, en warempel zijn telefoonnummer stond daar.

 

Hij zei zoek eens op MP omdat hij niets commercieels mee doet.

Ben er inmiddels achter dat het op een Kerst verzamel cd stond.

 

Meld het wel even zodra iemand me aan het nummer heeft geholpen.

 

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd Kimble,

 

Hou er wel rekening mee dat uitvaartondernemers over het algemeen geen illegaal werk (mogen) laten horen.

Dus pas op voor de eventuele valkuil, dat zou het laatste moment nog minder prettiger maken dan het al is.

Maar als Pierre ermee instemt en dit bevestigt (per mail) is er geen probleem lijkt me.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen antwoord op je vraag maar wel heel véél sterkte.

Kijk naar de mooie momenten en vindt daar vrede in.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens bedankt allemaal. Ik heb het nummer inmiddels.

 

Het nummer stond niet in de boeken van de begrafenisondernemer van het crematorium.

 

Heb de cd inmiddels ook op MP gevonden, en deze kerst-cd koop ik aan. Wordt uiteindelijk toch een herinnering.

 

Van mij mag er een slotje op dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JosFop4Sat
Gecondoleerd Kimble,

Hou er wel rekening mee dat uitvaartondernemers over het algemeen geen illegaal werk (mogen) laten horen.
Dus pas op voor de eventuele valkuil, dat zou het laatste moment nog minder prettiger maken dan het al is.
Maar als Pierre ermee instemt en dit bevestigt (per mail) is er geen probleem lijkt me.


Laatst nog een familielid verloren en geen enkel probleem.
Je moet sowieso een cd zelf aanleveren als je bepaalde nummers wil die hun niet in bestand hebben.
Gewoon de nummers op cdtje gebrand en is allemaal goed gekomen.
Kan mij ook niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is die op zo'n klote dag de boel probeert te verzieken dat je geen orginele cd hebt

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat verzieken gebeurt juist als dat door jou gebakken CD'tje blijft hangen tijdens de plechtigheid. Om die reden willen begrafenisondernemers het niet.

 

Geen onverstandige beslissing om gewoon dat CD'tje kopen!

 

Sterkte.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...