dreammaster Geplaatst: 29 oktober 2009 Geplaatst: 29 oktober 2009 Hallo allemaal Ik ben opzoek naar een voedingskabel voor een hdd die op het moederbord past. Wie zou mij daar aan kunnen helpen?? Groet Dreammaster
iemand Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Heb je nog een oude PC-voeding liggen ? Kies een kabel met - Floppy connector past op moederbord - HD connector - Nog een HD-connector; maar hier ga je een elco op zetten. Kniet de stekker eraf en hou 1 zwarte en gele kabel over. Zet daar een elco op van 4700 uF. Tip: Kom 28 nov naar de sat-dag i Apeldoorn en we maken hem ter plekke. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1735392/all/Algemeen_Open_dag_satelliet_cl gr. Erik
dreammaster Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 Hallo Ik heb inderdaad een kabel van een oude floppydisk maar deze was te breed Een Elco en 4700uf is bij mij onbekend. Groet
mebo870 Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Moet die echt 4700 µF zijn ? Ik heb de kabels ooit gezien, en daar zat toen een hele kleine condensator aan van +/- 7 a 8 mm doorsnede, afgaand op de omvang zal dat geen 4700 µF geweest zijn, die zijn groter. Ik vraag het maar, omdat ik de waarde ook niet ken en ik er deze week net naar op zoek was. The key to happiness. Stay away from idiots
iemand Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 dat kabeltje waar jij naar refereert is voor de oude 7000 met blauw display. en ja de spin-on-current van een harddisk kan groot zijn, daarom 4700 uF en ik bedoel niet de datakabel, maar de voedingkabel ! gr. Erik
mebo870 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 ja, dat kan kloppen, die kabels waren ooit aangekocht toen men Harde schijven begon in te bouwen in de 7000. We weten weer wat meer. The key to happiness. Stay away from idiots
dreammaster Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Ben inmiddels voorzien heb het besteld voor 7,95 nu nog even inbouwen en werkend maken. Groet dreammaster
iemand Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 suc6.. ps. doe je ook een elco erop ?!! gr. Erik
dreammaster Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 Ja er zit een elco op nu nog uit vinden hoe films afspeel die ik op de hdd heb gezet met ftp Gr jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen