Gast Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Ik krijg steeds de melding error writing eeprom als ik mijn funcard op de mastera III prog via chipcat23. Heb al vanalles geprobeerd. Vanop een pentium II geen problemen, ben ivm vakantie een laptop pentium mmx aan het klaarmaken om mee te nemen maar hier heb ik dus de problemen. De snelheid van com1 heb ik al op alle mogelijke waarden gezet, niets helpt. Chipcat gaat wel de loader proggen dan terugschakelen naar stand 1 begint aan de eeprom en hier loopt het tussen de 10 en 40% verkeert met de melding error writing eeprom tot gevolg. Weet hier iemand raad mee?
DirkHezius Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Hoi. ik prog op de Mastera3 mijn fun met ***geen-reclame*** 1.87, gaat vlekkeloos , probeer die eens.......je kunt dit progje downen bij onze vriend Duwgati !! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Duwgati Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Probeer het eens met Chipcat op 6MHz en dan mode 0 kiezen op je Mastera i.p.v. mode 1.
Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Heb chipcat op 6mhz gezet, helaas krijg ik hetzelfde probleem. Ik ga morgen eens proberen met een andere laptop van een collega. Alvast bedankt voor het advies.
Bigfoot Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Ik had ook errors met Chipcat die ik met ***geen-reclame*** niet had. Ligt vermoedelijk aan je pc. Ik heb een Athlon XP met Windows XP overigens.
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Ik heb het geprobeerd met een andere laptop en dit werkt zonder problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen