Ga naar inhoud

[DM800HD] prijsverschil tussen dm800s en dm800c

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil dm800c aanschaffen om ziggo kanalen hd kwaliteit te kunnen kijken. ik zie op een webwinkel dat dm800s 399€ en dm800c€ 444€ kost. als je dvb-c tuner apart zou aanschaffen ben je dan 49€ voor tuner kwijt. waarom is het prijsverschil eigenlijk zo groot. wat kan ik best doen. ik dacht gewoon dm800s te kopen en dvb-c tuner apart aanschaffen. dan heb ik voor zelfde bedrag een dvb-s tuner extra. toch???

Geplaatst:

zoiets als vraag en aanbod? iets wat je meer verkoopt kun je goedkoper de deur uit doen lijkt me, het grotere aantal maken je omzet en winst dan goed...

zijn er inmiddels wel losse DVB-C tuners beschikbaar?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
zoiets als vraag en aanbod? iets wat je meer verkoopt kun je goedkoper de deur uit doen lijkt me, het grotere aantal maken je omzet en winst dan goed...

zijn er inmiddels wel losse DVB-C tuners beschikbaar?

ja zeker. dvb-c tuner kun je gewoon apart aanschaffen.
wat ik snap:

dm800hd Satelliet 399€ + dvb-c tuner 49€ = 448€
en
dm800hd Kabel 444€ = 444€

dit is toch niet logisch.
Geplaatst:

Nee lijkt me ook niet logisch,ben je daar wel zeker van?

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Geplaatst:

Ik de shop waar ik meestal kijk zijn ze beiden €399. Even googlelen en je zult waarschijnlijk meerdere shops vinden die dezelfde prijs hanteren.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:
Origineel bericht van: holles
Ik de shop waar ik meestal kijk zijn ze beiden €399. Even googlelen en je zult waarschijnlijk meerdere shops vinden die dezelfde prijs hanteren.

kun je misschien mij een PM sturen welke winkel dat is. ik hoor het graag van je.
Geplaatst:

Nee dat mag niet dat is ook reklame!

Zou het niet doen holles je zou niet de eerste zijn die dan aan de mods geraporteerd wordt voor het maken van reklame.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:
Origineel bericht van: D_liver
Nee dat mag niet dat is ook reklame!

Zou het niet doen holles je zou niet de eerste zijn die dan aan de mods geraporteerd wordt voor het maken van reklame.

Jawel hoor, via pm wordt er minder moeilijk over gedaan, sterker nog, ze worden niet gelezen door de mod's. Het is niet voor niets een PM (personal message) of PB (persoonlijk bericht). Dus daar kun je de naam van een satshop of een url gewoon plaatsen... Zou eigenlijk niet weten waarom DAT niet zou kunnen.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

maar ik meen wel dat de board software er automatisch sterretjes van maakt .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jean-Claude
maar ik meen wel dat de board software er automatisch sterretjes van maakt .......

Volgens mij geldt dat alleen maar voor wat je hier in het forum post. Dan worden het ********* dus.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Nee, die forum software is zo geconfigureerd dat ook PMmetjes worden gecensureerd. Is wel omheen te komen met spaties ed, maar toch irritant. Je moet de spullen die hier besproken worden toch _ergens_ kopen? Wat mij betreft staan ze niet alleen toe dat je namen van winkels mag noemen, maar maken ze een complete price-watch a la tweakers punt net. Kun je meteen zien waar je wat kunt kopen voor welke prijs en hoe de service van de desbetreffende winkel is. En zou volgens mij ook veel meer opleveren dan de huidige sponsor banners (die kunnen natuurlijk ook gewoon blijven).

Sorry voor de off-topic opmerking smile

hobby4all

Geplaatst:
Origineel bericht van: wian
Nee, die forum software is zo geconfigureerd dat ook PMmetjes worden gecensureerd. Is wel omheen te komen met spaties ed, maar toch irritant. Je moet de spullen die hier besproken worden toch _ergens_ kopen? Wat mij betreft staan ze niet alleen toe dat je namen van winkels mag noemen, maar maken ze een complete price-watch a la tweakers punt net. Kun je meteen zien waar je wat kunt kopen voor welke prijs en hoe de service van de desbetreffende winkel is. En zou volgens mij ook veel meer opleveren dan de huidige sponsor banners (die kunnen natuurlijk ook gewoon blijven).

Sorry voor de off-topic opmerking smile

Degenen die ik ge'pm't heb zagen dat er geen censuur plaats vond in de pm.

Gert.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen