Astrakijker Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft met Windows 7 en als ik nu bij het surfen op internet bijvoorbeeld op een link ga staan schakelt de computer automatisch naar deze link toe, de muisaanwijzer klikt automatisch op deze link. Weet ook iemand hoe ik dit waar uit moet schakelen ?? Astrakijker
vGnp Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Welke browser? Gebruik je een muis? Of een touchpad? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 dit is geen hardware vraag. dit is software instellingen in de configuratie van je muisinstellingen zoeken vroeger was dat in het controlpanel. ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Astrakijker Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 Origineel bericht van: vGnp Welke browser? Gebruik je een muis? Of een touchpad? vGnp IE en Touchpad, maar welke optie moet ik uit of aan zetten
vGnp Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Ik heb hier nu even geen Windows 7 voorhanden, maar ik zou het zoeken onder: Configuratiescherm - Toegankelijkheidscentrum Of: Die touchpad heeft waarschijnlijk een icoontje in het Systeemvak (rechtsonder op de Taakbalk) staan. Als je daar met de rechtermuistoets op klikt kom je in de Touchpad instellingen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Astrakijker Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 Origineel bericht van: vGnp Ik heb hier nu even geen Windows 7 voorhanden, maar ik zou het zoeken onder: Configuratiescherm - Toegankelijkheidscentrum Of: Die touchpad heeft waarschijnlijk een icoontje in het Systeemvak (rechtsonder op de Taakbalk) staan. Als je daar met de rechtermuistoets op klikt kom je in de Touchpad instellingen. vGnp Welke instelling moet ik dan hebben ? Heb daar de volgende knoppen: *Knop starten (staat aangevinkt) links (staat klik/selecteren geselecteerd) rechts (staat Pop-up menu geselecteerd) *Tikken starten (staat aangevinkt) Een vinger (staat tikken geselecteerd) Twee vingers (staat Middelsteknop geselecteerd) Drie vingers (staat Pop-up menu geselecteerd) *Bladeren Vertikaal en Horizontaal bladeren (staan bijde aangevinkt) Verder staat de bladersnelheid op het een na laatste streepje bij hoog. *Slepen/Neerzetten starten (stat aangevinkt) geeft de frameselectie vrij nadat de vinger van het scherm wordt afgehaald (staat geselecteerd) vertragingsdtijd staat op het middelste streepje geselecteerd *Palmmeting Staat ongeveer midden tussen maximum geselecteerd Welke van bovenvermelde instellingen moet ik wijzigen ??? PS als ik een USB muis aansluit is het euvel verholpen. groet, Astrakijker
vGnp Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Origineel bericht van: Astrakijker PS als ik een USB muis aansluit is het euvel verholpen. groet, Astrakijker Hmmm.... Is er geen optie in Configuratiescherm om zaken in te stellen voor dat touchpad? Of zoals ik eerder noemde in het Systeemvak? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen