klapkonijn Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 hallo allemaal, ik gebruik op het moment de kanalenlijst van pet123(21-03-08) nou vroeg ik me af of deze een beetje up to date is,of hebben jullie andere suggesties voor een betere lijst graag jullie ervaringen.
Gast roundone Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Lijsten van Satje07 zijn recent en worden regelmatig geüpdatet Satje07_settings_23/10/09
klapkonijn Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 deze lijst krijg ik niet geladen?? ik weet niet hoe dat werkt Krijg de lijst er niet goed in. ik lees wel: Even in je settingeditor de Data zenders eruit knikkeren, saven en weer naar je box sturen.(In princiepe hier reeds gebeurd) ????? maar dit is abracadabra voor mij andere zenderlijsten kan ik er wel gewoon inzetten
GeniusX Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Vraag werkelijk af waarom de maker dat dan niet zelf heeft gedaan, maar wel tijd om de instructie te maken voor het verwijderen van de datachannels. Vreemd!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen