Littlesat Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Dat ze er Nederlandstalige EIT EPG achter kunnen zetten. Zodat we van die tjechische EPG af kunnen komen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Mister HaCk Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Is de oplossing voor: Epg nederlands Problemen met de nederlandse audio bij sommige ontvangers
Gast 44piet Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: Mister HaCk Is de oplossing voor: Epg nederlands Problemen met de nederlandse audio bij sommige ontvangers bij eurosport had ik geen problemen met de nl audio bij history hd een klein probleem .De uk audio is niet auto
Elwin Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Je kunt toch gewoon een Nederlandse EPG vinden bij de SD-versie van Eurosport? Lijkt me sterk als ze dat kanaal alleen gaan gebruiken voor een Nederlandse EPG. Laat Eurosport 2 HD er maar bij komen, schrale troost voor Nederland 1 en 2 HD. Nederland 3 HD kan ik met mijn MaxDigital op dit moment ook niet meer ontvangen...
Littlesat Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Met de Eurosport HD truuk is dit ook op te lossen. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen