seije017 Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 ik heb hier dus een 7025 die nu bedraad aan de modum zit. ik wil deze graag draadloos met de speedtouch 780 laten werken. dit via een linksys wusb54sc usb stick. maar heb het wifi op de speedtouch beveiligd met een wpa2 key. is het dan mogelijk om hem draadloos te krijgen.
hemertje Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 de usb stick configureren via je PC en vervolgens op je box gebruiken... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
seije017 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2009 dus configureren op de pc ? en dan word hij zo herkend op de dreambox. en ook door de speedtouch ?
seije017 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Geplaatst: 6 november 2009 krijg het niet werkende. wie kan mij vertellen wat ik in het menu van de dreambox moet veranderen. heb wel in het menu kernel modules gevonden en daar staan 2 wlan settings in. maar welke moet er dan op aan worden gezet. of wat moet er nog meer worden aangepast.
seije017 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Geplaatst: 9 november 2009 toch jammer dat niemand een andwoord heeft. ik heb namelijk een woning gekocht en er niet de mogelijkheid is om draden te trekken om netwerk bedraad te doen. dus was de optie om het draadloos te doen.
fransken Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Origineel bericht van: seije017 toch jammer dat niemand een andwoord heeft. ik heb namelijk een woning gekocht en er niet de mogelijkheid is om draden te trekken om netwerk bedraad te doen. dus was de optie om het draadloos te doen. probeer het eens werkend te krijgen zonder wireless beveiliging XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen