fleeks Geplaatst: 30 oktober 2009 Geplaatst: 30 oktober 2009 Sinds een week norton360 geinstalleerd(op 3 computers) Bij alle computers werken nu de cd spelers en dvd/brander niet meer,balen In het configuratiescherm/apparaatbeheer heb ik gele uitroeptekens ,als ik probeer de stuurprogammas te vernieuwen dan lukt dit niet Wie weet hiervoor een oplossing Fleeks Dreambox800,topfield 5510,dreambox5600
Poetsdoekje Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hummysat en J33, dit zijn natuurlijk geen antwoorden op de vraag van fleeks, daar heeft hij natuurlijk niets aan. @fleeks, ik zou proberen om de cd en dvd in apparaatbeheer eens te verwijderen, de computer opnieuw opstarten, dan komt de computer vanzelf met de melding dat er nieuwe hardware gevonden is. Vervolgens de voorgesteld nieuwe hardwaredrivers installeren, volgens mij komt e.e.a. wel weer goed . En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
DeBeek Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Wel raar dat dit op 3 computers gebeurd na het installeren van Norton 360. Maw Norton 360 verkloot dus gewoon je drivers.
Gast hummiesat Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: Poetsdoekje Hummysat en J33, dit zijn natuurlijk geen antwoorden op de vraag van fleeks, daar heeft hij natuurlijk niets aan. En waarom niet? Zoek hier op het forum maar eens op Norton dan snap je het vanzelf.
columbo Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Norton? dat waren toch motoren vroeger?Normaal heeft hier toch over gezongen,,Oerend Hard.Voor beveiliging neem je toch de Spywere Doctor Van Pc toools,haald ook alle troep er af.ook cookies en zo.
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 misschien heb je hier wat aan en inderdaad, ik ben het er met de rest ermee eens, weg met Norton merDe deze ruimte is te huur
fleeks Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Hallo Prettig dat iedereen meedenkt DE cd/dvd writers doen het weer windows zag mijn xp als een illegale versie win genuivi gestart en hiermee kwamen ook de drivers mee terug Bedankt allemaal Fleeks. p.s het klopt wel dat de pc door norton trager wordt,maar ik heb met norton wel goede ervaringen.
Psychosammie Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 WTF is een win genuivi? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen