CB1 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo. Ik heb in mijn topic specs htpc dit ook al gevraagd maar kan zijn dat sommigen daar niet in kijken ivm de titel. Vandaar even een nieuwe starten. Ik heb nu een HTPC met een athlon II X2 250 processor. Alles draait perfect onde windows7. Ik krijg alleen de kanalenscan niet voor elkaar. Ik kan in dvbviewer geen kabel kanalen scannen voor mijn regio en in dvbsource lukt dit ook niet. Het programma ProgDvb lukt dit wel en het werkt ook allemaal daarin. Maar ik wil Mediacenter gebruiken en daarvoor moet ik dvblink aan de praat hebben en dat wil maar niet lukken. Ook heb ik in de directory van de dvblink een file aangepast voor de freq. voor mijn regio. Ik zie de freq dan ook staan in het scan menu maar hij vertikt het om zenders te scannen. Ik zie alleen maar dat tuning failed. Aangezien PrgDvb wel werkt werkt mijn dvb kaart dus ook anders deed ProgDvb het ook niet. Wat kan ik verkeerd hebben gedaan? Gr Cb1
CB1 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2009 lijkt er op dat niemand dit werkend heeft. Waarom kan ik in dvb viewer ook niet scannen? Als ik een freq invoer bijv 369000 dan gaat hij ineens scannen op 362000 Wat een but progjes zeg. Prog dvb werkt wel maar die kan ik niet gebruiken in combinatie met mediacenter. Of niet???????????????????????????????? Gr cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen