Han Peekel Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Weet iemand hoe je boeketten kunt verbergen met kinderslot in de zenderlijst ? Met dreamboxedit lukt dit wel maar als ik ze in de box zet zijn de kanalen wel op slot maar nog steeds zichtbaar. Draai hier met Newenigma2. Met de 7000 werkte dit probleemloos maar nu lukt het niet.
Littlesat Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Met DreamboxEdit kun je in een bouquet alle zenders selecteren en blokkeren met het kinderslot... Dan werkt het ook echt(!) Een bouquet blokkeren heeft geen enkele zin, daar je toch die zenders binnen zo'n bouquet kunt blijven selecteren via de satelliet lijst, de alphabetische of de provider lijsten... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Han Peekel Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2009 Origineel bericht van: Littlesat Met DreamboxEdit kun je in een bouquet alle zenders selecteren en blokkeren met het kinderslot... Dan werkt het ook echt(!) Een bouquet blokkeren heeft geen enkele zin, daar je toch die zenders binnen zo'n bouquet kunt blijven selecteren via de satelliet lijst, de alphabetische of de provider lijsten... Bovenstaande doe ik jaren maar, ik zoek de optie geblokkeerde services verbergen dit kun je bij de 7000 wel maar met 800 kan ik het niet vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen