Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Gezien de kabel hier in de nabije toekomst wordt "buitengewipt" , blijft enkel de ontvangst over d.m.v de schotel. Nu heeft mijn echtgenote geen kaas gegeten van dit schotelgedoe en wil ze gewoon verder kunnen werken op haar LCD TV ( heeft een DVB-T ingang ). Dus ben ik aan het afspeuren wat ik in mijn regio zo allemaal zou kunnen ontvangen.Enkele gegevens :

Poperinge---> Egem +/- 50 km (ontvangst vlaamse zenders)

Poperinge---> Doornik +/- 50 km (ontvangst waalse zenders)

Poperinge---> Boeschepe (Mont-De-Cats) +/- 15 km (ontvangst franse zenders)

Graag zou ik de nodige antennes op de zolder monteren en niet buiten.

Enfin weet nu niet of dit allemaal haalbaar is en hoe ik eraan moet beginnen want ik ben in DVB-T een echte leek.

Toch dacht ik dat mijn ligging in Belgie toch wat zenders kan aanbieden ( alles in FTA natuurlijk ).

Kan iemand mij wat verder helpen , dus qua benodigheden en mij misschien ook eens aangeven welke zenders ik zoal "zou" kunnen ontvangen.

Alvast bedankt op voorhand.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst: