martin52 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hoe kun je een voorkeur voor een audiospoor instellen? Ik heb hier eens gelezen, dat deze automatisch zou worden opgeslagen, zodra je hem 1x hebt gekozen, maar dat is bij mij niet het geval. Zodra ik heen en weer zap tussen bv Eurosport HD op 23,5E en een andere zender, dan krijg ik weer het Engelse spoor, terwijl ik toch echt Nederlands had ingesteld. Image: Nabilo v12
theparasol Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Bij mijn dm800 werkt het prima, heb er de laatste milo image in.
martin52 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2009 Zou dit afhankelijk van het image kunnen zijn?
Littlesat Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Nee is standaard Enigma2... Ondanks dat een common instelling zoals bij Enigma1 ook handig zou zijn geweest... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast pieterg Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Origineel bericht van: martin52 Zou dit afhankelijk van het image kunnen zijn? ja, met een standaard enigma2 werkt de AC3 setting je tegen, dat zal met nabilo ook wel het probleem zijn. In PLi gaat het wel goed, en ik begrijp uit de reactie hierboven dat het met MiLo ook goed gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen