Gast VolvoS60 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Hi mensen, Is er een website om alle verkrijgbare images van de dreambox 8000 met screenschot te zien? Want ik heb niet echt zo zin om die tientale images 1 voor 1 te gaan updaten en testen. Graag zou ik willen zien hoe ze grafisch eruitzien en welke opties ze hebben etc:
hemertje Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 dat is monnikenwerk om op te zetten en bij te houden maar niemand houd je tegen om er mee te beginnen verder zullen de images in 90% op elkaar lijken aangezien de basis bij allen dezelfde is hoe deze grafisch eruit zien is een kewstie van een andere skin naar keuze downloaden en installeren... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
bigtwin Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Hi Volvo, Ik heb die ontdekkingsreis al wel gedaan. Alle images die enigszinds bekend zijn, heb ik geprobeerd. Nabilo leek de leukste, omdat je daar heel veel fratsen hebt om mee te spelen. Uiteindelijk bleek dat alleen maar vermoeiend, de support en het online zijn van de nabilo pagina gebrekkig en bleek voor mij de Milo image perfect! Ik zou zeggen, bespaar je de moeite, en neem Milo. Ook vanwege het directe contact hier met Mike en het snelle oplossing van eventuele problemen. Alle moeite die je naar het zoeken van andere images besteed, is volgens mij vergeefs... Zover mijn bescheiden mening. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
hemertje Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik zou voor PLi gaan ff zonder gekheid, ga zelf gewoon eens proberen welke image je het meest aanspreekt... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Gast VolvoS60 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 En hoe kan ik zien welke image ik heb? Ik zie iets staan van (i have a dreambox) in het blauw maar kan nergens de release van vinden welke dat is.
hemertje Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: VolvoS60 En hoe kan ik zien welke image ik heb? Ik zie iets staan van (i have a dreambox) in het blauw maar kan nergens de release van vinden welke dat is. Menu - Information - About DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
guppje29 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb het ook getest en ik kom bij Nablio uit. Het ligt er een beetje aan wat je wensen zijn. PLi is erg stabiel en nederlands en zeker als je een motor en diseq switch tegelijk wilt gebruiken is het een aanrader. Voor eigen gekozen letter type van de ondertitels moet je eenniet gepatchte image gebruiken. Anders werkt het niet. De epg import werkt tegenwoordig op alle image dus dat moet geen probleem zijn. Zo heeft elke image z'n plus en z'n min dingen.Door gewoon te proberen en te bepalen wat je aan voorkeuren hebt. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen