Rasta 87 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik heb hier een probleem met het stopzetten van een lopende opname. Ik gebruik Milo als image, maar ik meen dat dit probleem zich ook voor kan doen bij andere images. Als er een opname loopt en ik wil naar een andere zender die niet in het zelfde bouquet zit dan moet de opname worden stopgezet. In enigma 1 kreeg je de vraag wilt u de opname stopzetten? Maar hoe doe je dit in enigma2? Ik heb echt alles geprobeerd maar het gaat alleen door de lopende opname te wissen en dan ben je hem kwijt. Een voorbeeld; Start opname van een lopende uitzending door in de EPG 2 maal op groen te drukken, de opname word aan de timer toegevoegd en de opname begint. Als je nu het opnemen wil stoppen moet je perse wachten tot het einde van het programma. Er moet toch een manier zijn om de opname eerder te stoppen? De stop toets werkt niet. Wie krijgt het voor elkaar? Hoe stop ik de opname? VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
zatchannels Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Via de timer kun je de opnameduur dan veranderen of de opname stopzetten. Is wel krom dat dit niet eenvoudiger kan, maar ja.
Stormwind Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 op een dm7025 moet je de rode knop indrukken, of menu timer. Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020 My DM8000 is powered by OpenPli
DeBeek Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Origineel bericht van: Stormwind op een dm7025 moet je de rode knop indrukken Werkt alleen als je ook via de rode opname knop een opname gestart hebt. Doe je het vanuit de EPG via een eenmalige timer dan kan je deze alleen stoppen door de desbetreffende timer te verwijderen.
mebo870 Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Ja maar dat komt omdat je waarschijnlijk in de settings hebt staan "een opname heeft altijd voorrang" The key to happiness. Stay away from idiots
DeBeek Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Citaat: Ik heb echt alles geprobeerd maar het gaat alleen door de lopende opname te wissen en dan ben je hem kwijt. Een voorbeeld; Start opname van een lopende uitzending door in de EPG 2 maal op groen te drukken, de opname word aan de timer toegevoegd en de opname begint. Als je nu het opnemen wil stoppen moet je perse wachten tot het einde van het programma. Er moet toch een manier zijn om de opname eerder te stoppen? De stop toets werkt niet. Wie krijgt het voor elkaar? Hoe stop ik de opname? Een lopende "eenmalige" timer kan je verwijderen door naar de timer lijst te gaan en via de rode toets de timer te verwijderen. Je bent je opname dan niet kwijt deze stopt gewoon op dat punt.
DeBeek Geplaatst: 31 oktober 2009 Geplaatst: 31 oktober 2009 Origineel bericht van: mebo870 Ja maar dat komt omdat je waarschijnlijk in de settings hebt staan "een opname heeft altijd voorrang" Heb die optie op "nee" gezet en kan dan nog steeds niet een timer gemaakt van een lopend programma via de EPG stoppen via de opname toets. Alleen door de timer te verwijderen stopt deze pas.
Happy2000 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Met de oudere images kun je alleen via de timer menu de opname stop zetten of verwijderen. Met de nieuwe / laatste images kun je ook in de epg de timer verwijderen. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen