Gast m.boretti Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik wil een Philips 8121 voor mijn vader aanschaffen, een simpel te bedienen apparaat. Mijn vader woont in Frankrijk en luistert 's morgens graag naar de radio, bijv. radio Nederland. Zit deze functie op dit apparaat? Ik kan het nergens vinden.
Johan45 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Als je het echt simpel wil houden kan je beter voor een Philips/Pace DSR 2221 gaan. Daar staat op de doos "Digital TV made simple" Vult u rustig aan !!!
Gast m.boretti Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Mijn vader wil HD en ook nog wel eens iets opnemen. De vraag was betreffende radio.
Jos 50 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Heel simpel de radio is te vinden onder de toets op de afstandbediening radio Philips DSR8121 Venton HD 100s 2x Rebox 4000 Schotel Triax 88cm ,LNB Duo Quad
Jos 50 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Dat is ook heel makelijk ,als de ontvanger op een radio kanaal staat gewoon op de opname toets drukken en het word opde HD opgeslagen .Ik weet niet of je het programma vooraf kan instellen Philips DSR8121 Venton HD 100s 2x Rebox 4000 Schotel Triax 88cm ,LNB Duo Quad
Gast m.boretti Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Mooi bedankt. Ik heb het apparaat nog niet gekocht en kon nergens info vinden. Er zijn nl. ook satontvangers die alleen tv functie hebben en geen radio, vandaar de vraag.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen