Ga naar inhoud


welke HD onvanger?


weirdo25

Aanbevolen berichten

hoi,

 

ik wil mijn huidige ontvanger gaan vervangen voor een hd ontvanger, deze wil ik gaan gebruiken om mee op te nemen op de hdd intern of extern (pvr toch?)

hij moet wel goed overweg kunnen met de CD kaart (rode seca3)dat is nu niet het geval namelijk.

welke zouden jullie kiezen met singel tuner en welke met twin tuner.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: weirdo25
ik wil mijn huidige ontvanger gaan vervangen voor een hd ontvanger, deze wil ik gaan gebruiken om mee op te nemen op de hdd intern of extern (pvr toch?)
hij moet wel goed overweg kunnen met de CD kaart (rode seca3)dat is nu niet het geval namelijk.
welke zouden jullie kiezen met singel tuner en welke met twin tuner.

Single tuner zou ik nooit kiezen, twintuner is een Vantage 8000 een goede keuze (ongecodeerd opnemen, MHW-EPG, Fastscan, interne kaartlezer werkt goed met CD/TVV kaarten; goede ondersteuning door importeur en fabrikant), maar er zijn er meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Rebox 8000 werkt met een externe harddisk (ook sATA aansluiting voorhanden) - de Rebox 9000 werkt met een interne sATA harddisk en kan ook extern via USB opnemen. Ik heb de 9000 met 500 Gb harddisk en deze werkt goed met de Seca3 kaart. Ze hebben een interne kaartlezer en de mogelijkheid voor twee CI modules.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

single tuner is niet zon groot probllem , omdat de coderings tegenwoordig toch meer en meer geen 2 gedecodeerde(of meer)tegelijk meer opnemen toelaten, en met een single tuner. kan je ook nog op dezelfde transponder zappen tijdens opname. En dat zal ook minder kunnen in de toekomst , dit geldt ook voor de twins . En dan moet je een tweede kaart nemen en dan is 2 single boxen wel bruikbaar en 2 dezelfde kaarten in een twintuner waarschijnlijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
single tuner is niet zon groot probllem , omdat de coderings tegenwoordig toch meer en meer geen 2 gedecodeerde(of meer)tegelijk meer opnemen toelaten, en met een single tuner. kan je ook nog op dezelfde transponder zappen tijdens opname. En dat zal ook minder kunnen in de toekomst , dit geldt ook voor de twins . En dan moet je een tweede kaart nemen en dan is 2 single boxen wel bruikbaar en 2 dezelfde kaarten in een twintuner waarschijnlijk niet.

Wat zeg je nu toch allemaal, ik begrijp hier helemaal niets van. Leg dat eens uit!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: weirdo25
ik wil mijn huidige ontvanger gaan vervangen voor een hd ontvanger, deze wil ik gaan gebruiken om mee op te nemen op de hdd intern of extern (pvr toch?)
hij moet wel goed overweg kunnen met de CD kaart (rode seca3)dat is nu niet het geval namelijk.
welke zouden jullie kiezen met singel tuner en welke met twin tuner.

Single tuner zou ik nooit kiezen, twintuner is een Vantage 8000 een goede keuze (ongecodeerd opnemen, MHW-EPG, Fastscan, interne kaartlezer werkt goed met CD/TVV kaarten; goede ondersteuning door importeur en fabrikant), maar er zijn er meer.


Mijn oude ontvanger Nokia 210S is kapot gegaan en wil ik hem vervangen voor een Vantage 8000. Ik zie dat er verschillende soorten Vantages 8000 (S/ST, etc…). weten jullie het verschil? Hebben jullie een idee over de prijs van die Vantages 8000 en waar ik hem kan kopen!

MVG

Robert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...