Rasta 87 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb een DM500+ met PLI als image. In var/etc heb ik een cccam.cfg gezet. Als ik na enige tijd iets in de .cfg wil veranderen dan zie ik met DCC plotseling 3 var mappen. var var_flash var_init De .cfg in de init heeft niet de instellingen die ik er toen ingezet heb. In var en var_flash staan wel de instellingen van mij. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik mijn .cfg helemaal niet kon terugvinden of wijzigen met DCC Hoe kan dit, en hoe regel ik dat er meer een .cfg bestand is die ik kan wijzigen? VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
dAF2000 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Er is maar 1 /var en dat is /var natuurlijk. Wat de andere zijn: /var_init: dit zijn de "factory settings". Niet beschrijfbaar. /var_flash: hetzelfde als /var in dit geval. 't Is bedoeld voor multiboot. Dan staat in /var_flash de /var zoals die in je flash staat. Gaat dus niet op voor een DM500.
Rasta 87 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Dank je, ik kan nu beter zoeken! VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen