Skysurfer Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Wie kan mij helpen aan een reparatie manual voor een Philips Impact Excel stofzuiger, type FC8394/01? Ik kan het ding maar niet uit elkaar krijgen.
mebo870 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik geloof u, kijk eens of er onder de schakelaar of handvat geen vijzen of derglijke verborgen zitten. The key to happiness. Stay away from idiots
Snurker Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Skysurfer Wie kan mij helpen aan een reparatie manual voor een Philips Impact Excel stofzuiger, type FC8394/01? Ik kan het ding maar niet uit elkaar krijgen. Als jouw e-mail adres nog steeds ****@planet.nl is komt die binnen groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Skysurfer Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Dankzij de hulp van Snurker is het gelukt en draait de stofzuiger weer. Er zat een draadbreuk in de snoeropwinder. Nogmaals hartelijk dank Kan dicht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen