Ga naar inhoud


HDMI aansluiting


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe Philips 32 PFL9604H/12 FullHD-tv gekocht en 1 jaar oude DVDrecorer van Philips DVDR5570 / h met HDMI aansluiting.

Nu is bijna een mssnd oud, ik heb problemen met HDMI1 zo krijg geen beeld van mijn DVDrecorder em alleen SCART maar minder mooi. Het stond hele tijd van HDMI1 tekst "niet ondersteund video formaat" ik heb al es uitgeprobeerd om hersteld maken maar lukt echt niet.

 

HELP ME A.U.B?

 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer eens een andere kabel. Dit kan nogal wat invloed hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is problemen opgelost

Het was HDMI kabel beetje los van mijn DVDrecorder en ik heb vast gekoppeld.......

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ fuber,

 

Je hebt je vraag in 2 forums gesteld, waar praten we nu verder?

 

-Dubbel

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...