pukje Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik krijg een "definitieve berekening huurtoeslag". volgens mijn logica krijg ik 1200 euro teveel. mijn vraag kan de belasting die definitieve berekening nog aanpassen en kan ik t.z.t. nog een brief verwachten dat die 1200 terug betaald moeten worden ??
Gast hummiesat Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Kun je geen bezwaar aantekenen net als bij een (voorlopige) aanslag?
pukje Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: hummiesat Kun je geen bezwaar aantekenen net als bij een (voorlopige) aanslag? Ja ik kan bezwaar maken ,maar waarom zou ik bezwaar maken als ze mij 1200 teveel willen geven. mijn vraag kan de belasting van hun kant de definitieve aanslag aanpassen ?
leo1949 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Huurtoeslag kunnen ze terug vorderen. Dus ik zou die 1200 €uro's goed bewaren en zorgen dat je er rente van kan trekken. Ze kunnen het tot over 5 jaar terugvorderen daarna is het zeker van jou. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dream7020 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: hummiesat Kun je geen bezwaar aantekenen net als bij een (voorlopige) aanslag? Ja ik kan bezwaar maken ,maar waarom zou ik bezwaar maken als ze mij 1200 teveel willen geven. mijn vraag kan de belasting van hun kant de definitieve aanslag aanpassen ? Jij bent wel een beetje tegenstrijdig vind ik. In een ander topic schrijf je dat je niet van oplichters houd en nu doe je het zelf. Als je er geen recht op hebt meld het eerlijk en zet het stop. Als je het ooit nodig hebt ben je blij dat er zoiets bestaat Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
pukje Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: dream7020 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: hummiesat Kun je geen bezwaar aantekenen net als bij een (voorlopige) aanslag? Ja ik kan bezwaar maken ,maar waarom zou ik bezwaar maken als ze mij 1200 teveel willen geven. mijn vraag kan de belasting van hun kant de definitieve aanslag aanpassen ? Jij bent wel een beetje tegenstrijdig vind ik. In een ander topic schrijf je dat je niet van oplichters houd en nu doe je het zelf. Als je er geen recht op hebt meld het eerlijk en zet het stop. Als je het ooit nodig hebt ben je blij dat er zoiets bestaat Inderdaad ik ben geen fan van hun ,nu denk ik ? dat ik ze een poot kan trekken maar ben er niet zeker van maar inderdaad bij mijn tweede gedachte is het beter het te melden
dream7020 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Pukje schreef in een ander topic!!! Ik zou blij zijn als dat europees systeem goed gaat werken ik woon in belgie en werk in nederland. Nu krijg in mijn loon op de NL rekening en dat moet dan weer op mijn B rekening. pinnen met mijn NL (meastro) werkt niet bij veel pinautomaten in B ,en met mijn B kaartje (meastro enz) kan ik op veel plaatsen in NL niet pinnen. ALD* LID* enz slikken geen buitenlandse kaart. Met mijn NL INGBANK pas kan ik niet pinnen bij een B INGBANK mad Vind dit topic site vervuiling Woon in belgie en zou dan huurtoelag krijgen in nederland Dit topic kan wel een slotje op denk ik. Allemaal maar beetje raar zo Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
pukje Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: dream7020 Pukje schreef in een ander topic!!! Ik zou blij zijn als dat europees systeem goed gaat werken ik woon in belgie en werk in nederland. Nu krijg in mijn loon op de NL rekening en dat moet dan weer op mijn B rekening. pinnen met mijn NL (meastro) werkt niet bij veel pinautomaten in B ,en met mijn B kaartje (meastro enz) kan ik op veel plaatsen in NL niet pinnen. ALD* LID* enz slikken geen buitenlandse kaart. Met mijn NL INGBANK pas kan ik niet pinnen bij een B INGBANK mad Vind dit topic site vervuiling Woon in belgie en zou dan huurtoelag krijgen in nederland Dit topic kan wel een slotje op denk ik. Allemaal maar beetje raar zo oe oe oe ,alles wordt goed uitgezocht ,het gaat om huurtoeslag 2006 toen mijn vriendin nog in NL woonde ,sinds 06-2006 woont zij bij mij in belgie.
pukje Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: dream7020 Woon in belgie en zou dan huurtoelag krijgen in nederland Geen domme opmerking ,ik betaal in NL de belastingen uit die belastingen worden de toeslagen voor iedereen betaald Waarom zou ik geen aanspraak maken op toe toeslagen ,alleen omdat ik niet in NL woon ? de EU heeft bepaald dat het werk land voor de sociale zekerheid moet zorgen en NIET het woonland. Maarja ik ga nu ver offtopic ,mij vraag blijft mag de belasting een definitieve aanslag later wijzigen ?
Moderator Matchless Geplaatst: 1 november 2009 Moderator Geplaatst: 1 november 2009 gewoon melden want je moet toch terug betalen. Ik heb ook zo'n brief gekregen en mag ook dokken. Ze hebben een fout gehad in hun systeem waardoor bij mij de toetsings-inkomen op 0 euro stond. Volgens hun was dat door de overgang van VROM naar belastingsdienst. Maar ik vond een teruggaaf waar die toetsing plotseling verdwenen was toen ze al om waren. Hun de fout,jij de rekening Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
pukje Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: Matchless Ik heb ook zo'n brief gekregen en mag ook dokken. Ze hebben een fout gehad in hun systeem waardoor bij mij de toetsings-inkomen op 0 euro stond. JAJA precies mijn inkomen en toetsing inkomen staat ook op 0 euro ,heb bezwaar gemaakt maar werd afgewezen krijg wel tijdens het bezwaar proces een brief waar wel mijn juiste inkomen op stond Ik krijg af en toe de indruk dat de belasting een flinke computer crash gehad hebben en bijna alle gegevens verloren zijn bij hun
Con Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: dream7020 Jij bent wel een beetje tegenstrijdig vind ik. In een ander topic schrijf je dat je niet van oplichters houd en nu doe je het zelf. Mag je tegenwoordig ook al niet van de grootste nederlandse dief stelen dan? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Pestvogel Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Origineel bericht van: Con Mag je tegenwoordig ook al niet van de grootste nederlandse dief stelen dan? NEEN ! Je kent toch het gezegde: de staat duld geen concurrentie.
alx Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Lambik61 waarschuwt ons regelmatig! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
pukje Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 Heb een beetje gegoogled de antwoorden die ik vind zijn "een definitieve aanslag/berekening is definitief je kan dat jaar dan fiscaal afsluiten". De belasting kan een naheffing opleggen maar niet zo maar,er moet dan sprake zijn van "nieuwe feiten". nieuwe feiten kunnen alleen feiten zijn die later bij de belastingdienst bekend geworden zijn ,een feit die de belastingdienst had kunnen weten kan niet als nieuw feit opgevoerd worden. hmmm ,toch vertrouw ik het nog niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen