Funfreak Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Van de één op de andere dag worden cd's die in met bovengenoemde Sony brander maak, niet meer gelezen door mijn cd-spelers in huis (in audio apparaten). Op de PC, ook in een andere drive, kan ik ze nog wel afspelen. Ik heb inmiddels vele versies van Nero geprobeerd, echter zonder resultaat. Is de brander defect of ligt het aan de software? Hoe kan ik het probleem oplossen (buiten het kopen van een nieuwe brander)?
Psychosammie Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Dat kan nooit aan de Nero versie liggen. Gebruik je een verkeerde instelling? Bijvoorbeeld om later meer informatie op de schijf te zetten? En de optie Finalize moet aan staan. Nieuwe brander 20 euries. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Funfreak Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Geplaatst: 1 november 2009 Staat ingesteld op "Disc at once".
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen