Ga naar inhoud


welke motor?


Gast

Aanbevolen berichten

heb een echostarmoter op een schotel van 1.20cm nu wil ik hem sturen met de topfield is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg ,daar er op de ontvanger geen aansluiting voor op zit ,nu heb ik gehoord dat dit ook via de coax kan ? wat heb ik dan nodig mischien een domme vraag maar voor jullie gesnede koek alvst bedankt voor het reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien even voor de duidelijkheid, is dit een diseqc motor of is dit een 36V motor?

 

 

Heb al goede ervaringen gehoord van een "VBOX" die de 36 volt sturing kan overnemen. De Topfield PVR4000 kan alleen Diseqc 1.2.

 

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een 36volt motor heeft altijd samengewerkt met de positioner van bang & olufsen nu heb ik een nieuwe tv van b&o zonder ingebouwde analoge tuner dus valt ook automatish de positioner weg ,waar kan ik eventueel zo'n vbox aanschafen en wat kost zo'n v box .? is deze gemakkelijk aan te sluiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu "chicque" doet, neem je nog een Topfield 3000CIP met ingebouwde 36V Positioner.

 

De V-Box is een positioner die Diseqc 1.2 vertaald naar een 36V aansturing.

Ik weet niet waar je dit in NL kunt krijgen aangezien ik al enige tijd in Luxemburg woon.

 

Technische specificatie:

http://www.sat-city.com/DSH-Moteck-Positioner/

 

oh ja en google doet wonderen.

Snopper

 

 

 

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik hoop dat ik je goed begrijp en als dat zo is zou je eens een EZtrack van Superjack kunnen proberen. Info kan je vast wel op Internet vinden.

Je kan daarmee via een vieraderige kabel een 36V motor aansturen.

Heeft 32 geheugenplaatsen.

Misschien helpt deze info je enigszins.

Gr. Opa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst een echostar (en dus een 36V motor) Ik heb nu een Topfield 4000 en gebruik nog steeds de 36 V motor. Ik heb de V-BOX er tussen zitten, en werkt als een speer. Beter dan een diseqc motor want hij is een stuk sneller. Ik heb nauwelijks vertraging als ik 6 graden verschuif.

De V-BOX heb ik gekocht bij van hunen in arnhem en kost 90 euro

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, de EZ track van superjack zou ik niet gebruiken, want dan moet je steeds handmatig, met de afstandsbediening van de EZ track de satelliet selecteren, terwijl de V-box dit automadoet door de diseqc commando's van de Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...