abuelo Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Mij hoor je niet klagen.Ik woon 3500km van nederland en belgieen kan alles zien wat ik wil.15jaar geleden zaten we hier nog met een kortegolfradio om naar de nederlandse uitzendingen te luisteren en dat liep niet altijd van een leie dakje.Ik ben een tevreden mens.Ik weet ook dat er gebreken zijn maar daar moet je maar leren mee leven m.v.g. Abuelo
redneck eyeball Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: mebo870 Dat je de kosten van de installatie kwijt was, waren ze vergeten te melden. Stond duidelijk in de actievoorwaarden dat het enkel om de TVV hardware ging. Nogal logisch dat ze geen installatiekosten die aan iemand anders betaald is geweest zouden gaan terugbetalen. Origineel bericht van: mebo870 Dat je de apparaten in onberispelijke toestand terug moest geven, waren ze vergeten te melden. Dat je de smartcard niet terug betaald kreeg, waren ze vergeten te melden. Waar haal je in godsnaam zulke onzin ? Dit is gewoon pertinent onwaar ! Ik heb er geen probleem mee dat je kritiek hebt, maar stop aub met leugens te verspreiden. Origineel bericht van: mebo870 En nu weer zoiets, een satelliet installatie is niet alleen een decodertje neer zetten. Gaan ze zelf instaan voor het plaatsen van een schotel of word dit weer een probleemke van de nieuwe klant. Je kan al sinds het begin van TVV beroep op hen doen om de schotel te laten installeren, dat is nu niet anders. Daar hebben ze een onafhankelijke installatiedienst voor. Maar doe een installatie ook niet af als zijnde héél moeilijk hé, de meeste mensen die ik ken hebben hun schotel gewoon zelf geinstalleerd, daar is echt niets complex aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen