Gast ssz Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Even info gevraagd welk pakket heb ik ? Heb beeld op volgende zenders Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 RTL 7 SBS 6 NET 5 Veronica TMF RTL 8 TMF Mormaal heb ik het basis pakket maar dan zou ik beeld moeten hebben op onderstaande zenders Geen beeld op Eurosport Animal Planet Discovery National Geographic Nickelodeon TV Oranje Heb beeld op alle zenders van het settop pakket maar ook op RTL 8(basis) Snap het even niet Als ik naar de info card zie ik program pakage 2 3 4 ben nog niet in het bezit van een seca 3 card nog steeds seca 2 heeft dit er iets met te maken heb ned die voor mij card al jaren betaald mail gestuurd maar nog geen antwoord hopelijk op verlof mvg
kasato Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Ja, het heeft te maken met je seca 2 kaart alle zenders die je niet hebt zijn over gezet op seca 3 en werken dus alleen met de nieuwe oranje kaart
dream7020 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Even een belletje met c+nl en je nieuwe kaart word meteen gestuurd. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast m.boretti Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb CDS al diverse malen om vervanging van de Seca 2 voor een (oranje) seca 3 kaart gevraagd, en telkens wordt volgende maand gezegd. Vervolgens heb ik nooit iets gekregen. Dit bij wijze van aanvulling!
dream7020 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Moet je er ook bij vertellen dat je nu betaalt voor zenders die het niet doen omdat je nog een oude kaart hebben. Eerste antwoord richting mij was ook afschuiven maar toen ik vertelde dat ik wel betaal voor die zenders en dat die uitgeschakeld zijn op seca2. Dan sturen ze je wel meteen een nieuwe kaart toe. Die je overigens weer moet activeren door te bellen omdat anders je oude kaart nog actief is. Spreek uit eigen ervaring Kan toeval zijn maar je weet het nooit bij hun. Wel na de activatie meteen na 10 min beeld Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast satbird2002 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: dream7020 Die je overigens weer moet activeren door te bellen omdat anders je oude kaart nog actief is. Spreek uit eigen ervaring Kan toeval zijn maar je weet het nooit bij hun. Wel na de activatie meteen na 10 min beeld kan toch ook via internet of niet ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen