dream v8 box Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 sins een aantal dagen krijg ik mijn incubuscam niet meer op gestart bij het opstarten blijft die 1 seconde in beeld en verdwijnt weer uit het op start menu dit gebeurd ook als ik de hele box opnieuw opstart wie o wie weet een antwoord groet eric door veel te kijken leer je ook nog eens iets
collector Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 config file corrupt misschien of grote fouten hierin probeer het eens met een orginele config file (incubuscamd herinstalleren) succes Collector nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
Bangkok By Night Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 De config. file is 100% zeker de oorzaak. Succes, BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
dream v8 box Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Geplaatst: 4 november 2009 tis op gelost heb de cam geheel verwijderd en op nieuw geïnstalleerd de config op nieuw erin gezet zoals aan gegeven in een pm maar ik vind zelf dat de cam minder stabiel is als de vorige bedankt alle door veel te kijken leer je ook nog eens iets
collector Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 hij is misschien wel iets minder stabiel (crash na ong 2 uur) maar het is wel de eerste versie die seca3 ondersteunt het gaat telkens een stapje de goedde richting in Collector nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
Gast SatMann Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Nou heren, dan gaat er bij jullie iets mis hoor. ik kijk hier al weken naar incubus 0.93 en nog nooit meer een freeze gehad als alles bij TV-vl normaal loopt. er moet nog iets niet juist staan in jullie cccam of in jullie incubus.cfg file. probeer het eens met de nieuwe versie 0.94, ik post die direct.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen