mg_piet Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 ik wil graag een lcd tv plaatsen in een prieeltje, zodat ik ook tv kan kijken vanuit de jacuzzi, die daar geplaatst is. Is daar een lcdtv geschikt voor (ochtenddauw,waterdamp)?. Verder wil ik dit doen met een dreambox 7000,het is wel ong 25 meter dus is het met een scartkabel wel mogelijk?
HDvideo Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 scart op 25 meter zal niet werken, een lcd tv buiten is met 2 dagen naar de maan. Er zijn speciale buiten lcd schermen, kijk een bij watersportwinkels.
mg_piet Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 bedankt, hoe overbrug ik dan die afstand?
Fatfreddy Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Ik ben ff aan het zoeken geweest op draadloze hdmi maar kan niet echt vinden welke afstanden overbrugbaar zijn.
de Steef Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 De draadjes binnen een scartkabel zijn vrij dun, maar als je het videcomposiet signaal en de 2 audio signalen over wat dikkere kabels stuurt gaat het volgens mij wel goed. Officieel zal het wel niet kunnen.
winwiz Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 dikkere kabels heb je nodig als je veel vermogen over lange afstanden moet transporteren... niet voor video Maar kijk eens naar die setjes van Marmitek bijvoorbeeld. Daar kun je draadloos video en geluid mee verzenden. Ze werken op 2.4 of tegenwoordig ook op 5 Ghz. Vaak ook te koop in de bouwmarkt. Ze kosten een paar tientjes Wireless HDMI kost een paar honderd.............. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast decodertje Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 ach met een jacuzzi in je tuin lijkt me die wireless hdmi van een paar honderd ook geen probleem
Fatfreddy Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: winwiz dikkere kabels heb je nodig als je veel vermogen over lange afstanden moet transporteren... niet voor video Maar kijk eens naar die setjes van Marmitek bijvoorbeeld. Daar kun je draadloos video en geluid mee verzenden. Ze werken op 2.4 of tegenwoordig ook op 5 Ghz. Vaak ook te koop in de bouwmarkt. Ze kosten een paar tientjes Wireless HDMI kost een paar honderd.............. Is duur daar kwam ik ook achter maar als ts een buiten jaccuzi van tv kan voorzien ......... Kwaliteit is dan wel een stuk beter maar uhhh.... b.t.w. weet jij hoe ver een marmitek komt ?
winwiz Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 De marmitek tv-anyware: Citaat: * AV ontvanger: 230 V= / 50 Hz, 7,2V / 250 mA · AV zender: 7,2 V / 450 mA · Bereik: tot 100 m vrije veld, tot 30 m door vloeren en muren · Ingebouwde tuner: Philips, VHF laag, VHF hoog, UHF · Standaard: Multi Europe: PAL BG, PAL I, PAL DK, SECAM DK/SECAM L · Compatibiliteit:+/- kanaal compatibel voor gebruik in alle PAL-gebieden · Geheugen: 120 kanalen · Zender: 5,8 GHz, 4 kanalen · Infrarood extender: ingebouwde 433,92 MHz zender en ontvanger. Dit zal een redelijk gemiddelde zijn voor dit soort apparaten Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
mg_piet Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 jongens bedankt, denk wel dat die afstand te proberen is met die marmitek
moonchild Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 splashvision heeft een waterdichte draadloze tv voor in de tuin, werkt op 12V een je receiver kun je binnen opstellen VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen